29/12-08



Just nu sitter jag och plingar med mitt lilla gravidsmycke mot magen. Det har en så härlig klang, den låter precis som bjällerklockan i filmen Polarexpressen, när det plingar sådär dovt o ljuvt. Dock hör jag inte så mycket eftersom Kaj sitter bakom mig o spelar Guitar Hero. Till och med en antispelare som jag har gett GH en chans nu, och det är riktigt kul, speciellt eftersom world tour har en hel del bra musik, tex billy Idol, paramore, 30 seconds to march och tom Los lobos med klassikern La bamba, och Creedence. Visserligen spelar jag bara på Easy, och tycker att det är nog svårt för en nybörjare att lära sig på. Men jävlars de går bättre o bättre, snart är ja bättre än Kaj! haha, eller kanske inte.

Idag är det superväder med solsken och en massa fin taggfrost som färgar hela naturen vit. Jag kunde inte låta bli att gå promenadrundan och till sällskap hade jag med mig min kamera och såklart Gizmo och Missan i släptåg. Dom följer mig alltid runt på mina promenader. Och det är jättemysigt =)
men jag syndade lika fort jag kom in igen och kom på att jag hade några chokladaskar kvar från jul. ^^ dom har jag såklart lagt vantarna på minsann =)
Och på tal om något ätbart, så ere nog dax o börja fundera på middag. Jag ska nämligen iväg o jobba kväll på bistro idag.



. Så här såg frosten ut idag. Lovely
Underbart med frostlandskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0