Övning ger färdighet

Idag märkte jag att Flisan har börjat hasa sig lite försiktigt fram. Inte mycket, men lite!
Hon börjar bli stor nu min lilla skatt. Hon försöker nämligen jaga kissen som springer runt här på golvet, katter är ju det roligaste som finns tycker hon!
Och hon har även börjat klappa händer. Och härmar gör hon med, när vi klappar händer så gör hon det med :)

Och jag har föresten kommit på vilka uppfinningar som troligen är världens bästa.
Nappen och mössan.
Alla som har barn vet ju vilka underverk en napp kan göra, och mössan är helt enkelt perfekt när man har dåliga hårdagar. Då äre bara o slänga på sig en mössa och så är problemet löst, kan inte bli bättre!
Och sen ären ju bra eftersom den håller mig varm om öronen nu i "vintertider".
;D
Vad tycker ni själva är sånnadär riktigt bra uppfinningar? tell me! :D




här va vi inte stora minsann. Tiden går fort


Kommentarer
Postat av: Karina

Här gillar vi också nappen och mössan :D det är jäkligt praktiskt med när Vilda alltid tar nappen själv nu, om hon ser den ligga längre bort ålar hon bara och hämtar den hihi.



Kul att flisan börjat åla med :) men det va fan så mycket enklare när Vilda bara låg där nu får vi ju springa efter henne för hon ska stoppa fingrarna i ALLT och utforska puh

2009-12-14 @ 10:19:58
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0