Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag, och det är den finaste dagen på hela året hitills! Känslan när man precis vaknat och går in i köket o känner hur solen bara omsluter en genom fönstret med sin värme, och man blie alldeles varm i i hela kroppen, och man behöver inte tända en enda lampa för solen är en lampa i sig och lyser upp hela huset. Mys!
egentligen, shame on me som inte är ute o promenerar när det äntligen är fint ute.
Än så länge har det varit en toppenstart på dagen. Först vädret, sen fick jag en jättefin alla hjärtans dag present av Kaj. Ett MARY KAY kit med trestegskit handcreme som jag har velat ha, men som har varit på tok för dyrt för att jag ska ha råd med det. först smörjer man in en slags vaxliknande kräm, sen på detta så tar man scruben och smörjer in. Sköljer bort allt sammans och smörjer sedan in handkrämen. Och shit vilka mjuka och härliga händer man får. Totally Amazing!

Och vi har för en gångs skull ätit frukost ihop idag med. Det var också riktigt mysigt med tanke på hur sällen det händer. till stor del för att Kaj annars aldrig äter frukost. Kaffe o cigg. Värsta energibomben, haha!
Så ja, det var skojsigt. och mysigt.

Ikväll blire att jobba för mig. 5-12. Jättekul. Inte.. Menmen, det är ju pengar, och lite kul kanske det kan bli ändå, det ska ju vara trubadur ikväll. Och det kan ju hända att det blir skoj. Ock så kanske mamma o Kaj kommer förbi sen. Får hoppas att det inte blir för mycket folk bara. O inga fulla typer eller otrevliga. eller som frågar om konstiga drinkar när man har fullt upp. eller bråk, eller kaos. Jag vill ha en lugn kväll ikväll. Men någonting säger mig att det inte kommer bli så.
Hmm jaja. Nu ska jag lyfta mig härifrån och göra något. Kanske gå ut en sväng. Få med mig Kaj på en allahjärtansdagsrunda kanske. Har jag kommit så långt att jag lyckats äta frukost med han, så kanske han går med på att gå ut med! Man vet ju inte, under kan ju ske ;D

Kram på er och ha en underbar alla hjärtans dag allihopa =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0