En bit på vägen

Nu har jag frågat Pernilla om köpandes av hus. Jag skrev till henne att vi ev skulle flytta om vi nte får köpa huset, med tanke på ovissheten om huset här i Önum utan kontrakt o allt. Och det gick lättare än förväntat, hon skrev att lättast för henne kanske är att sälja trots allt, och att vi skulle ge henne ett bud så skulle hon fundera på saken.
Det är ju en bit på vägen, visst?
Nu kommer vi bara till den stora frågan.. Är vi berättigade lån överhuvudtaget? Bara det är ju krångligt känner jag.

Håll tummarna

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag önskar er lycka till:) Hoppas ni kan få ett lån:) Håller tummarna:D Kram

2009-02-11 @ 15:37:10
URL: http://doodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0