jag är för trött för att komma på en rubrik. Så det bidde ingen.

Söndag. En tröttisdag. Jobbade igår till klockan halv ett på natten. O de va i stort sett fullt ös hela kvällen. En massa matgäster o senare sen kom det in drickaglada gäng som vägrade lämna restaurangen vid stängningsdax trots att vi stängde av musiken, puffade på deras fötter med moppen, eller släckte ljuset. Både jag o Sufia (som jag jobbade med) va alldeles slut o ville bara hem. Men däremot lärde jag mig en ny drink^^ Irish Coffee. Så det var lite roligt. Det kändes så bra när gäster beställde den, och jag inte bara stod där som ett fån; "Öööh, hur gör man en såån då?" Så kom o beställ en Irsh coffee av mig nästa gång vettja! För det är pretty much den enda jag kan^^

Nu är klockan över tolv på natten ser jag här. Så egentligen äre ju inte söndag nu. Men för mig äre fortfarande Söndag. eftersom jag fortfarande är vaken :P Kom hem från mamma för en timme sen eller så. Hon hade tvättid idag så vi invaderade tvättstugan med henne o tvättade upp alla barnkläder vi har köpt/fått. Det blev fem fulla maskiner med tvätt. Så det är inte lite småttiskläder vi har. däremot, blire en kille så rensas mer än hälften bort, eftersom det är rosa o tjejigt. Fick ju en massa tjejkläder av Tony från hans dotter som hon hade. Men det återstår o se. Spännande o se, om det döljer sig en Felicia i magen, eller en Kim =)

Kajs föräldrar har varit här och hälsat på idag. Det var riktigt kul, för det händer inte allt för ofta. Dom hade varit så snälla, och handlat två påsar mat till oss. grönsaker, falukorv, köttfärs, yoghurt, potatis, bröd, ost, makaroner, kattmat, cornflakes m.m.
Dom är så snälla. Och ja, dom hade med sig bullar, och SEMLOR! yummie! ^^ Dom visste att jag var grymt semmelsugen så dom hade köpt två stycken, bara till mig. det är inte fel o bli bortskämd med semlor inte =)
Jag har nog dom bästa svärföräldrarna man kan tänka sig. Så otroligt snälla och hjälpsamma människor.

Nu börjar det faktiskt klia lite o ögonen.. Ska nog krypa ner i sängen nu. O se film. Mys.
Godnatt.

•Tänkvärt•
Ja. För att förtydliga mig enormt stora HAT mot all sorts djurmisshandel så vill lägger jag upp en länk här.
Och jag varnar känsliga tittare. Den här videon har jag tittat på en gång. Bara EN. Jag pallar inte att se den igen eftersom jag har för många bilder i huvudet som har satt sig fast och får mig att må dåligt i många dagar efter. Jag har nog aldrig förr känt något så starkt i mitt hjärta. Jag har nog aldrig mått så dåligt efter jag såg den. den är hemsk, avskyvärd! Jag blir så fruktansvärt jävla ledsen och förbannad.
Se den, om du vill. Och tänk efter nästa gång du funderar på att köpa äkta päls.

http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp


Till dig.
Jag hoppas, av hela mitt hjärta att jag kan lita på dig nu. För den här gången är den sista jag tänker bli besviken igen.
Jag hoppas du tänker efter nästa gång du funderar på det, vad du förlorar.
Ta mig inte förgivet. Fundera på vad som betyder något i ditt liv. Och ta vara på det.
<3

Kommentarer
Postat av: ballerinan<3

SV: det ska jag försöka komma ihåg hahha, sööto!! love

2009-02-03 @ 14:44:56
URL: http://belski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0