update

En uppdatering o form av bilder
Jag har tappat lite skrivkänsla märker jag, så det får bli i bildform den här gången istället






I Helgen var vi i Brismene och hälsade påFelicias farmor och farfar!
Lina, Andy och lilla Vilda kom också övee helgen.
Andy, Kaj och Veke åkte ut på fisketur på Hökensås men det ar tydligen
skitkasst där så dom kom hem tomhänta. Ingen fisk till middag där inte, nope,
det blev biff och potatis istället :P
Vi tjejor stannade hemma och hade filmkväll istället =) Och här sitter kusinerna bredvid varandra i soffan.
Vildan till vänster och Flisan till höger





Elin kom och hälsade på i förra veckan med =) Det var kul, hon är saknad
här nere på slätta! Som vanligt blev vi sittandes med våra tesamlingar
och pillade och plockade med dom. Elin har ju varit i USA så hon hade med sig en hel
del roliga sorter hem. Bland annat ett te som hjälper mot PMS. Derru! ^^
Jaoopp, vi är lite nördiga med våra amlingar och vi brukar skojja om att folk
skulle tycka vi va allmänt knäppa så som vi håller på än. Men varå, folk samlar
kapsyler och suddgummin. Varför måste man vara som dom? ^^
Jag har närmare 500 olika omslag nu från hela världen. Inte dåligt. =)
Vi får försöka ses lite oftare tycker jag. Är så tomt när du inte bor runt omkring lägre.





Och nu är vi även av med alla missungar. Lite tomt men otroligt skönt.
Hyresvärden hämtade två, Sebastian och hans tjej hämtade en, och sen har alla bara
försvunnit runt till olika par på löpande band.
Nu är bara Missan kvar och hon ska eventuellt till Skövde imorgon om allt
går som det ska. sen har vi bara våra två urkissar kvar. Och det ska bli såå skönt.
Nu när man har litet knort i hemmet så blir det bara jobbigt med för många missar,
och allt för dyrt med för den delen.





Jag och Kaj gick ut en dag och tog lite kort på mig och Felicia.
Här är ett av dom. Min sötnos <3





Och ja, sen fick jag paket på posten med =D Är det inte underbart att få
brev och paket på posten? Minns när man var liten, när man hade brevvänner
och man längtade efter att få brev. Nu för tiden äre bara över nätet man pratar med folk
och det är väl kul, men roligast r ändå hederliga brev =)
Iallafall, fick det här superfina armbandet av en jättetrevlig tjej som heter Maja!
Hon har gjort det själv och jag älskar det! Färgerna är helt perfekta.
Tack för tusende gången! =) hehe.





Igår klippte jag mig i Partille på Håroskåpet. Blev jättenöjd! Klippte upp det lite,
fixade lugg och färgade brunt. Jag, mamma, Helena och Flisan vare som åkte.





För övrigt så fyller min lilla Flisgris 2 månader idag. Guud så tiden går fort.
redan två månader gammal, och det finns många i min närhet som
gjort väldigt få ansträngningar att vilja träffa henne. tycker det är himlans
tråkigt. Känns som att, hade jag varit någon annan hade det varit
så mycket roligare att komma. Är jag så tråkig att va med eller vad?
det är ju trots allt snart dax för dop och det ska väl inte bli första gången
för vissa att se henne heller?
Iallafall, det jag ville komma till, är att hon har utvecklats enormt mycket
dessa två månader som gått. Hon har börjat gurgla och prata,
och hon skrattar jämt. Då menar jag verkligen jämt. Hon har världens härligaste humör
och är världens charmtroll. Solstrålen i mitt liv. <3





Så, en liten uppdatering för den som orkar bry sig.
Och som vanligt får man väl gnälla lite på det eviga regnandet som tvingar en att sitta inne hela dagarna..


Kommentarer
Postat av: Lina

Söt bild på flisan :) och på tjejerna ihop så klart <3

2009-07-23 @ 16:21:58
Postat av: Linda R

Tråkigt att höra att dina nära och kära inte anstränger sig så mycket (vissa utav dom iaf). Blir kankse lätt så men borde ju inte de :/ Hoppas du och din familj har de bäst =) kram kram

2009-07-24 @ 13:40:58
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Linda R

jag får väl erkänna att jag älskar nöjesparker så som sommarland tex...blir som ett ivrigt litet spralligt barn igen och vill göra så mycket att ja nästan får springa :p haha. Kan väl inte säga att allt är bra här hemma...är dösjuka både ja o killen...inget kul allst :( men de positiva är att de iaf har slutat att ösa ner från himelen =) När har ni dopet då? kram kram

2009-07-24 @ 18:01:13
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: 3rnst

Jaa, en annorlunda kommentar men jag gillade den :P



Tråkigt det där om att inga anstränger sig. Hoppas inte jag är en av dom. :S

KRAM

2009-07-25 @ 01:06:30
URL: http://trarnst.blogg.se/
Postat av: sandrew

jösses va söt hon e alltså.. om du inte har nått att göra på måndag kan vi kanske ses.. antingen om jag kommer ut eller om du vill komma in.. mejj spelar ingen roll..=) pöss pöss

2009-07-25 @ 11:15:24
Postat av: gabi

hon är så underbart vacker. jag hoppas verkligen att jag får se henne snart.. ni får helt enkelt skicka na på posen till mig några dar :) älskar dig min gos

2009-07-25 @ 14:33:09
URL: http://belski.blogg.se/
Postat av: gabi

SV: aa känner det med alltså! hehe jo här är allting bättre än någonsin! Ja men då får ni la ta och komma hit och hälsa på vettja!! :D puss love

2009-07-27 @ 12:35:15
URL: http://belski.blogg.se/
Postat av: Elinen

Hon är ju bara så härlig! Och dessutom riktigt duktig som inte hade något emot att låta mamma leka med sin kompis i flera timmar =)



Den där kattungen alltså! Ojojoj, man ville ju bara ta med den hem!^^ Men det känns skönt att den har fått komma till något bra ställe nu. Och klart vi behöver ses oftare. Vi hade ju behövt ses minst någon gång i veckan, egentligen. Det är tomt utan min bestis också! =/

2009-07-28 @ 11:21:49
URL: http://elinlindahl.blogg.se/
Postat av: gabi

älskling, hur gör jag för att inläggen i min blogg inte ska bli autumatiskt centrerade?? love u

2009-07-28 @ 18:47:56
URL: http://belski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0