Min Fölsedag =)

Nån mer än jag som tycker det är fööör varmt ute? Visst, man ska inte klaga nu när det är fint väder, men dra ner på värmen liite va! Det går ärligt talat knappt vara ute nu, och Flisan är alldeles utslagen stackaren, de är så varmt för henne nu att hon knappt orkar hålla sina små ögon uppe.
Idag fick jag frukost på sängen av Kaj =) Först kom han in med knäckisar med ost och ett glas iskallt vatten. (behövligt i den här värmen), och sen kom han in med två kokta ägg och te till mig. Tyckte jag var mysigt, tänk om man hade den lyxen varje dag? De hade varit nice =D
Vid tvåtiden åkte vi in till Vara o Kaj bjöd mig på Gabriels. Jag käkade en tonfisksallad och Kaj tog en pizza.

Senare kom mamma hem till oss, och hon hade med sig Svenne.
Hon och några till hade "köpt" en present ihop till mig. Jag fick ett kort där det stod:
Mamma och Baggis: 600:-
Svenne och Lilian: 130:-
Vanja: 100:-
Berne: 100:-
Helena: 300:-

Sen vare ett kuvert bredvid från mormor och börje med 500:- i.
Meningen med dessa pengar är att jag ska göra något för mig själv, alltså typ, klippa mig, massage, manikyr osv. Jag fick absolut inte använda pengarna till något annat än mig själv^^
Tyckte det var en bra present, för jag behöver verkligen klippa mig, och jaghar länge velat vaxa mina ögonbryn. Så det ska jag börja med, sen får vi se hur långt pengarna räcker, men sammanlagt blev det 1730:-
Dom hade också med sig glasstårta och lite kakor som vi käkade ute på altan.
Senare på kvällen gick vi till pappa, och där fick vi vaniljglass med nyplockade jordgubbar. Mumma vare! Fick även lite presenter där med, av Jacob fick jag en ask med after eight tabletter, och av Johanna fick jag tofsar (som jag önskat mig), en pigall, en lyckosten och en tuttifrutti ask =) Av pappa o Eivor fick jag en dubbeltriss. Det hade ju inte varit fel med några tusen, hehe ;D men tyvärr vann jag inget =( Fick ju present av dom för några veckor sedan, en videokamera =)

Nu ska jag se färdigt på filmen vi kikar på, blev ett ganska kort inlägg, jag kinda stressade lite när jag skrev så.

Får skriva lite mer nån annan dag ist =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0