Kurser för män 2009

Folkhögskolan fristående kurser för män VT-09   

Kurs  1
Hur man fyller på ispåsar  
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder.
950:-

Kurs 2  
WC-papper. Är det sant att  toalettpappret växer ifrån pappershållaren?
Diskussionsgrupp
1500:-

Kurs 3  
Är det möjligt att lyfta  upp toalettringen innan urinering?
Och hur lägga ner den igen efter  urinering?
Mycket praktiska övningar
2000:-

Kurs 4  
Efter middagen: Flyger de  smutsiga tallrikarna själva till diskhon?
Lösningar och exempel på  videoband.
2500:-

Kurs 5  
Lär dig att hitta saker,  börja med att ställa de på de rätta platserna
istället för att gapa och  vända hela lägenheten upp och ner.
Öppet forum
1900:-

Kurs 6  
Att ge blommor till din  älskade skadar inte din hälsa
Bilder och ljudband
4000:- begränsade  platser!!

Kurs 7  
Våga fråga efter vägen när  du inte hittar
Berättelser ur verkliga livet.
1500:-

Kurs 8  
Är det genetiskt möjligt  att hålla tyst när frun kör bilen?
Körsimulator
7500:- obegränsat  antal.

Kurs 9  
Lär dig skillnaden på fru och mamma
Rollspel
1900:-

Kurs 10  
Hur man lär sig att älska  shopping?
Andningsteknik, meditation samt mental träning.  
500:-  Alla anmälningar är  bindande
obegränsat antal.


Tyckte det fanns många användbara kursen här. ;D

Har fått gjort en massa idag. Städat o rensat garderober o lagt bort alla stora tjocka vinterkläder som ligger ivägen i hallen. Så nu finns det plats för en massa vår och sommar, den är mer än välkommen hit ^^
Har även fått papper från försäkringskassan nu ang föräldrapenning, och jag måste ha papper från alla mina arbetsgivare jag haft under 2008, vilket är 5 st. Så jag har beställt hem mer papper nu så jag kan åka på en runda o be alla mina gamla arbetsgivare skriva under, hur mycket jag har tjänat osv osv. Det är ett jäkla bök men så fåre va.
Nu ska jag o Kaj titta på Australia.

xoxo/Jennie






Kommentarer
Postat av: sandra

hehe det va bland det roligaste ja läst:) hehe nu gjorde du min kväll:) pösss

2009-03-31 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0