Måndag

Min första jobbdag den här veckan idag. Gick bra, blev klar i tid med allt för en gångs skull och behövde inte stessa så himlans mycket. Kom hem vid ca kvart över tre, och av någon anledning blire bråk mellan mig o Kaj. Kommer inte ens ihåg vad som utlöste det hela =( det vart inte min mening att bli arg men mina hormoner är wild as hell, och tydligen är Kajs humör inte det bästa heller. Ingen bra kombination antar jag =/ Nu är han på jobbet, och att skiljas som ovänner är det värsta jag vet. :´( Men, man måste få skälla på varandra ibland med. Vem ska man annars ta ut sin aggro på? ;)

Helgen har varit bra. Jobbade ju i Fredags. Lördagen spenderades hemma med film o myspys. Halva Söndagen sovs bort, Kaj jobbade o Jag var hos mamma o fördrev timmar, tills det var dax att hämta Kaj igen vid 9.
O sen måste jag bara nämna att det är en FASLIG aktivitet i min mage just nu =) DunkDunk, drrrrrrrrrdunk, bang, bom! Dag som natt, och ibland gör det riktigt ont måste jag säga! För rätt som det är kommer en envis och viljestark fot rätt igenom magen, och tro mig, det känns nästan som att jag ska spricka varje gång^^ Så Sweeet. gjorde en massa tester på internet igår (OM man nu ska tro på dom) och dom flesta tecken visar på en pojke. Men man kan aldrig veta. =)


På husfronten står det still för tillfället. Vi har bestämt att bo kvar så länge som möjligt, om inget pangerbjudande dyker upp, och tro mig vi LETAR! Det hade gjort mig så jävla glad att bara packa ihop all skit och flytta ut härifrån IMORGON, skriva till fröken hyresvärd att vi har dratt, för det skulle vi mycket väl kunna göra, inget hyreskontrakt=flytt när fan vi känner för det! Och då får hon inte in sina älskade 3500:- som är så hiiimla viktiga. "Jag har minsann också räkningar att betala", HAHA säger jag då, hon har inte bytt adress härifrån ÄN och inte är det någon här o hämtar viktiga räkningar, mer än en gång i månaden, när det är dax att hämta cashen. Eller ja, hyran.
Åhhh, jag blir så Förbannater!


hepp, happy thought Jennie!





I Mina högtalare strömmar just nu:


Ja, jag har hamnat i lite av en deppmusikperiod. Men det är inget fel på sådan
musik, tvärtom. Man behöver det ibland. det följer väl lite humöret antar jag.






Tänkte bara visa
Våra katter är bäst på att ligga onormalt! :P





Kommentarer
Postat av: Elinen

Haha, vilka härliga stilar de har! =D



Jag tror minsann också att det är en pojk, så vi får väl se om kanske både jag och testerna på nätet har rätt ;)



Inte nästa helg men helgen efter det, 21 eller var det är, så kommer jag hem till Vara. Ses och byta te? Ja ja ja, säg ja! =D

2009-03-09 @ 19:02:13
URL: http://elinlindahl.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

Åh tack så mycket ! Skönt att det gick bra med jobbet .. & vilka söta kissar du har :)



/ En tjej i storstan

2009-03-09 @ 20:49:30
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0