det blev en tjej!



Ja här har det inte varit mycket aktivitet från min sida ser jag nu. Men jag har en anledning.
Och anledningen är som synes på bilden. Min älskade lilla Fliso.
I stort sett all min tid går åt till henne nu, och när hon väl sover så passar jag på att grejja så mycket som möjligt här hemma, så datorn har fått stå lite i lä nu ett tag.
Men jag tänkte bara hoppa in och visa att jag lever. Och även visa upp min lilla tjej!
Felicia heter hon, och föddes den 23 Maj klockan 15.29, vägde 4330 g och är 54 cm lång.
Kan säga att jag trodde aldrig det skulle vara så smärtsamt att föda, jag tror nog det är bland dom värsta smärtorna jag nånsin känt, och kommer känna.
Men vet ni vad? Det var det värt, till hundratusen procent var hon värd det.



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag sa ju att det skulle göra förbannat ont haha :P men som sagt LÄTT VÄRT DET! vad skönt att höra att hon bara är brunare i hyn och att det inte var gulsot puh roligt att hon och Vilda inte liknar varann för 5 öre heller även om jag och kaj är ganska lika...ingen lär tro att dom är släkt haha :P

2009-05-28 @ 10:24:42
Postat av: sandrew

Jösses va söt hon eee!!!! =) sååå gla för eran skull,,, säg bara till när ni känner att ni vill ha besök så kommer jag fortare än blixten=) pöss pöss på er,, Ps välkommen till jorden felicia

2009-05-28 @ 14:48:34
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: AMANDA

men ååh nej va underbart! har följt din blogg helatiden! GRATTIS :D:D

sjukt söt liten unge :):):)

2009-05-28 @ 18:16:31
Postat av: Renée

grattis :)

2009-05-28 @ 18:20:36
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Jennie

Till Amanda: Va roligt att du har följt min blogg :D och tack så jättemycket ^^

2009-05-28 @ 18:31:35
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: sandrew

ne va kul:) men då kanske jag kommer en sväng i nästa vecka,, kan ju knappt bärga mejj:) hälsa de lilla knytet från mejj,,, o hälsa felicia oxå,, HAHAH pösss

2009-05-28 @ 23:26:03
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Älskar er! <3

2009-12-01 @ 01:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0