17 Maj

Än en gång trodde man att Sverige skulle ha en liten chans i melodifestivalen. Förra året var jag helt säker på att Charlotte skulle få en någorlunda plats, med tanke på att hennes låt slog alla annan skit som hon tävlade emot.
Men då kom vi skamligt långt ner på resultatlistan.
Likadant iår, först gillade jag inte sveriges vinnarlåt alls, men sen tänkte jag det att den kanske kan ha en liten chans ändå, eftersom den är lika knepig och speciell som låtarna brukar vara i eurovision song contest. Och det är ju trots allt dom dåligaste och mest knepiga låtarna som brukar vinna så. Tyckte nog vi va värdiga en bättre plats än detta! Om jag inte minns fel så hamnade Frankrike bättre till än oss. Och då äre ILLA! För den låten var fruktansvärt dålig och tråkig.
Menmen, grattis till Norge som vann med sin låt iaf. Den var väl bättre än vissa andra men fortfarande inte bra.
Och det är ju roligt att något annat land än Ryssland eller deras grannländer knep åt sig vinnartiteln. Med tanke att dom röstar på varandra så har ju vi andra ingen chans när dom väl sätter igång.

Från Moskva till Önum. Här är allt som vanligt. Idag är det den 17 Maj=beräknad tid för skruttis att komma ut! Men det verkar vara lugna gatan där inne, och inga tecken alls på att vilja se något dagsljus. Jag känner verkligen inte för att gå över tiden, Men det verkar inte bättre.
Vem vet, han/hon kanske kommer på pappa Kajs födelsedag?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vore ganska coolt om h*n kom på kajens födelsedag iom att det är mors dag då med :) trippel firande liksom hihi ^^

2009-05-17 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0