bäbisnews

det sparkar och har sig något hejdlöst inne i magen just nu. Och det är jättemysigt. Tänka sig att det inte ens är två veckor kvar innan beräknat datum :O Det är ganska skrämmande hur tiden har gått fort. Nu kan lillskrutten få för sig och komma precis när som helst, och det kan till och med bli så att det går över tiden.
Har varit hos barnmorskan idag, och allting ser helt perfekt ut, och det känns jättebra tycker jag.
Lyssnade på hjärtat, och som vanligt reagerade hon/han på sina egna hjärtljud och sparkade till. =)
Ja, jag kommer sakna tiden i magen med dig, men jag längtar desto mer tills du tittar ut. Det ska bli skönt att kunna få på sig sina gamla vanliga kläder igen. Speciellt nu när det börjar bli varmt.
Vart på Evabäddar och hälsat på Lina, Andy och lilla Vilda. Hon var göör söt, verkligen :D
Lina berättade lite om hur hennes förlossning hade gått, och vad jag eventuellt kommer att få vara med om, givetvis är ju alla förlossningar olika, men ett litet hum har man ju fått. Så nu vill man bara att det ska vara över, för man längtar ju inte direkt efter alla värkar och sånt som tillkommer. Nejnej, det hade varit gött o kunna knäppa med fingrarna så skulle det vart över ;)
eller tänk om det hade gått så fint som för en tjej på tvprogrammet förlossningskliniken. Hon låg bara och skrattade och drog skämt med sin släkt som var med henne i rummet, hon visade inte min för smärta, och inte hade hon tagit nån bedövning heller. Mosh, det hade la vart rena drömmen? :D

Lägger upp en dagsfärsk bild på magen. Detta kommer nog bli en av dom sista, skulle jag tro.







Kommentarer
Postat av: b0ll1s <3

Mina små bäbisar ju på bild! Me längtar :D Koooooooom ut nuuuuuuu! :D



Daddy! <3

2009-05-06 @ 23:15:38
Postat av: sandrew

himmel vad stor o fin du e nu=) Nu e det verkligen inte långt kvar,, O allt kommer gå enastående bra, de e ja säker på:) pöss pöss på "er"

2009-05-07 @ 18:02:26
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh.. det är snart dags :D Jag ser nog ta mig attans bebismagar ÖVERALLT.. har blivit lite bebiskär änna.. Svaret på din fråga är tyvärr ja :$ Den spelades in för typ 3 år sen.. som tur är så går den inte i lilla edet så jag slipper den :P Du måste säga te när bebis har ploppat ut så kan jag försöka pallra mig till vart du nu bor ^^ (Kul att höra från dig!) :D

2009-05-08 @ 19:06:08
URL: http://farbrorcaisa.blogg.se/
Postat av: Elinen

TJOCKIS! =P

2009-05-14 @ 11:03:44
URL: http://elinlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0