Snart en veckas övertid..

Så.. nu har jag snott tillbaka mitt datorskrivbord som Simon har ockuperat i en veckas tid. Min stackars dator har legat bortglömd i ett hörn och jag började sakna den så nu står den på sin vanliga plats igen =)
Fast den lär väl inte få stå så längen till antar jag =/

Idag ska vi till barnmorskan klockan 13.00. Jag vill verkligen att tiden ska gå fortare för jag vill veta om bäbis har fixerat sig än, alltså om huvudet fortfarande är ruckbart. Och är det det så kommer ja nästan kräva en närmare undersökning för enligt barnmorskan borde detta ha skett för fera veckor sedan. Så jag hoppas, hoppas verkligen att detta har ändrats nu.
Jag har ju dom senaste dagarna varit väldigt öm runt om nedre delen av magen, och det har sträckt sig ända runt till ryggen. en del säger ju att förvärkar kan kännas som rejäl mensvärk, men jag har ju aldrig lidit av det direkt, jag har bara känt mig öm runt äggstockarna någon dag innan, precis så som det känns nu.
Menmen, vi får se hur det ger sig sen.

Igår hade jag och Kaj en liten egendag, eller "ensammatillsammansstund" kanske man kan kalla det.
Vi bestämde oss för att ha lite qualitytime ihop och gick därför till Gabriels och käkade tillsammans. Sen åkte vi till Hanssons och köpte mjukglass som vi satt i bilen och åt. Det var riktigt mumma, och mysigt framför allt.
Jag hade egentligen velat åka kanske till Lidköping eller nåt sånt, och testa en ny restaurang. Gabriels är ju på hemmaplan och känns inte så "exklusivt" längre. Men i brist på pengar (och sen äre la inte så bra heller nu o åka för långa sträckor) så fick det bli Gabriels. Men det spelar ju egentligen ingen roll, meningen var ju att  jag och Kaj skulle komma ut lite tillsammans. Mysa ihop en sista gång innan vi blir heltidsanställda föräldrar till en envis liten skrutt som vägrar komma ut ;)


Lite halvkass bild men här är vi iaf innan utgång. Lägg märke till att Kaj
har skjorta på sig! =) Han e jättefin! Han gjorde även ett litet försök till en
fin friss innan vi åkte men efter några minuter hörde man något muttrande
om att nu skiter  jag i det här, och i nästa sekund var kepsen på igen ;P

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin blogg du har..Ser att vi heter samma!! Lycka till med bebisen!!

2009-05-22 @ 11:06:14
URL: http://jenniemedtre.blogspot.com
Postat av: Lina

Förvärkar kan man ju ha i flera månader innan födsel men det hade inte jag heller något speciellt...dagarna innan kände jag mig bara mer sprickfärdig men annars ingen större skillnad. Förrän det satte igång...tro mig du vet när det är riktiga värkar. Satan vad ont det gör man bara väntar på att den där minuten dom varar ska vara över :O Ni kanske får exakt en månad efter oss...Vilda blir 1 mån imorgon så ;)

2009-05-22 @ 11:50:54
Postat av: sandrew

hehe va mysigt,, ja nu får plutten att komma!! vi väntar ju allihop så vi blir galna=) hoppas allt är bra för övrigt,, o en väldigt finer bild mäåste ja säga=) pöss pösss

2009-05-24 @ 01:51:26
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: 3rnst

Hon kom ju bara en dag senare så ;)

2009-05-26 @ 13:45:40
URL: http://trarnst.blogg.se/
Postat av: 3rnst

Jo det vet jag.. har ju vart rök fri som längst i 6 månader dumma mig att börja igen :P

Men nu får det vara bra med att ha rökt, roligare att lägga pengarna på bilen :D

2009-05-26 @ 23:42:58
URL: http://trarnst.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ni ser väldigt unga ut :-) Får man fråga hur gamla ni är hihi? Väldigt fin bild iallafall :-)

2011-04-29 @ 23:24:16
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0