trygg hansa

Nu har det varit nån tant här och pratat barnförsäkring med oss. Hispig som fan och hon pratade så fort att man knappt hängde med. Jag tror jag knappt fattade hälften av allt hon drog upp om försäkringar och avgifter och sjukdomar och allt vare va. Men det blev ganska bra i slutändan ändå, vi har förtecknat en försäkring nu iallafall. 139:- i månaden går väl alltid att leva med. Fattade för att det skulle vara gratis det första halvåret och det är ju alltid ett plus ;)

Åh jag känner för att hitta på något. Jag köpte mig en picknickkorg i Lördags och det hade varit skitmysigt att packa den full med massa gottit, och dra med sig Kaj till Mällentorp och sätta sig vid ån och mysa. Men Kaj är sjuk och det är blåsigt och småkallt ute, plus att det regnar med jämna mellanrum. ._.
Men sen när lilleplutt har kommit så kommer det bli många långa mysiga promenader, har ju upptäckt att vi har en dryg kilometers gångväg till Huttla Kvarn via grusvägar, och där finns det grill och grejer så där kommer vi nog vara ganska mycket nu i sommar. Det är jättemysigt där, och Kaj älskar ju att grilla med så ;) Han ska ju grilla i tid och otid jämt. Typ på vintern: "Åh kolla solen skiner, ska vi grilla eller?" xD

Nåja, det blev ett ganska tråkigt inlägg dehär, det händer väl inte så mycket just nu antar jag.

Slänger upp en bild från mina senaste kamerabilder.

Tog bland annat denna när Kaj var ute o klippte gräs för några dagar sedan =)

Puss o hejs

Kommentarer
Postat av: fanny

sv; tack så mycket :)

2009-05-05 @ 19:18:27
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: sandrew

det stämmer väldigt bra=) har vart där hela helgen typ =) pössss

2009-05-05 @ 21:36:21
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0