söndagsbloggeri

tittar på reprisen på IDOL och jösses vilket fint frieri killen låg inne med där.
Jag tyckte verkligen det var jättecharmigt o det kom nästan en liten tår i ögat ;P
Jaaa, jag är alldeles för känslig, kanske inte alltid för luckliga saker som det här utan mest för sorgliga saker på film.
Ah, bra att jag kan stava med, lyckliga heter det ju förståss haha. PuckoJennie som inte bara går tillbaka och ändrar till ett y istället för att skriva om min lilla felstavning. ehe. Det är väl vad man normalt skulle gjort men vem har sagt att jag är normal.
WHATEVER nu seglar jag iväg på enmassastruntprat-skeppet igen.

hursomhelst, jag tänkte slänga ut lite pix från kajs mobil.
man får ju slänga upp dom på datorn med jämna mellanrum nu för nu förtiden löper man ju risk ATT NÅN DUMF*N SNOR TELEFONER IFRÅN EN! Jag tycker helt ärligt att det är inte telefonen som är det värsta att bli av med, utan det är för bilderna och smsens skull. Min mobil var inte värd mycket. Men jag hade sms där som jag kämpat med o sparat som Kaj skrev till mig för över tre årsedan, sånnadär som aldrig kommer tillbaka. Och även fast kameran var skit, så visst hade man bilder som aldrig kommer åter. Jag blir så förbannad på folk som håller på med sådana tatterier.
så, det är bäst o lägga upp bilder så man iaf har dom på datorn.


Här kommer några pix från igår innan Jani o Andrines bygdegårdsfest.
Jag o Sandra gjorde oss iordning här hemma innan:






Pix från utflyttningsstäd hos S-DAWG



Flisos var med och städs eklart :)


pappa o felicia har roligt med kameran


randompix:









Kommentarer
Postat av: Linda r

Urmysiga bilder =)

2009-11-01 @ 17:19:53
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Karina

Kajen ser ju ut som 10 där haha! hörde att det inte kom så jättemånga på festen, stor idé att hyra bygdegård :P fest nästa helg med eller? haha!

2009-11-01 @ 18:22:31
Postat av: jennie

nja fest blire inte men angelica fyller ju 20 så hon ska ha kalas med vänner o släkt nästa lördag.. :)

2009-11-01 @ 19:11:10
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0