hmm

Nu har jag vankat av och an här hemma hela dagen. Dammsugit lite, tvättat lite, plockat lite, ätit lite.
Kaj sover
Felicia sover.
Jag är dötrött. Och vädret är det mest deprimerande jag sett på länge. Regn regn och regn. och mulet och kallt eklart. Jag som hade tänkt mig en promenad idag men det får en la skita i helt enkelt.
Funderar på o skaffa mig en sån där maskin med rullband på som kan kan promenera på inomhus. För utomhus gåre ju inte o va iaf!
Ja, jag är verkligen trött idag. och virrig. Skulle slänga skräp förut, och öppnade skåpet till kastrullerna istället och hivade in mitt skräp, tills jag insåg att jag va i väääldigt fel skåp. När ja hade rensat all tvätt i olika färg och lagt den högen jag skulle tvätta i maskinen, började jag knöka ner ALL tvätt i maskinen, istället för tillbaka i tvättkorgen, och fick snällt plocka upp allt igen.
Idag känns som en typisk söndag. För allt är bara tråkigt och grått. Inte ens Flisan är vaken och sätter lite färg på tillvaron.

Men snart kommer Simon och Sandra och Mattias. Då blire en tripp till trollhättan. Det kanske sätter fart på mig och muntrar upp mig.
(Dom är bra på sånt! :))






 


Ge mig sommar och varma härliga kvällan på kusten! <3


Kommentarer
Postat av: Andrinas Dagbok

Regn och grått gör en deprimerad. Men det finns ju saker man kan göra. Se till att försöka ha mycket färg runt sig, och röra på sig :) Men det kan ju vara svårt när det regnar hela tiden.

2009-11-25 @ 20:39:20
URL: http://andrinas.blogg.se/
Postat av: Karina

sover kajen till efter 14? han måste verkligen skaffa sig ett jobb :P



visst blev vildisen söööt :) trodde aldrig det för hon va så trött och sjuk. det är asbra att äga en mössa man döljer den ofixade frillan :P

2009-11-25 @ 21:11:17
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0