shoesadventures

Nu har jag äntligen fått köpt mig ett par jättesnygga mysiga, gosiga och lurviga vinterskor!
Jag sålde ju mina gamla till Sandra, vilka jag tyckte mycket om men dom var på tok för stora.
Så jag tog dom pengarna och följde med pappa o Jacob till Trollhättan igår
för han skulle dit och lämna in sin mobil på teliabutiken.
Vi ska bara dit en snabbis sa pappa så medan han lämna i sin telefon sprang jag till skoaffärn o skulle köpa skorna.

Det slutade med att jag vände upp och ner på varenda skoaffär på hela Överby, jag hann till och med köpa ett par som jag sedan lämnade tillbaka tio minuter senare. Precis när jag gjort det hittar jag dom perfekta skorna ståendes på golvet i affären, exakt såna jag sålde till Sandra fast bruna, och jag springer dit, och upptäcker att det var en tjej som ägde dom. .____.

*Morr*

Jag va på vippen att fråga vart hon köpt dom men struntade i det.
När vi var på väg att ge upp o åka hem råkade en snubbe höra att jag o pappa diskuterade om det möjligen fanns nån skoaffär på övervåningen, (vi hade tänkt o strunta i det o åka hem) så säger den här killen att det finns visst två stycken där uppe, så vi kutar upp utan vidare förhoppning om att jag skulle hitta nåt där heller.
Så ser jag på håll, dom bruna skorna den tjejen hade som jag sett tidigare. Sådana jag ville ha! Prissänkta o allt!
Så lätt att jag köpte dom i rätt storlek denna gången ;P

Dom kostade 399 på rean så pappa var så snäll o la emellan det som fattades.

Så nu är jag så nöjd så nöjd :)

Nu kan vi gå o flascha med med våra varma snygga pjux tesammans Sandra ;D





Igår var jag o Kaj o käkade middag hos Malin O Niklas i Vedum. Niklas hade gjort nån wok med kyckling, nudlar o grönsaker. Jättegott o trevligt vare :)







Hittade en gammal bild på mammas dator som jag tagit o redigerat.
O Jag tycker om den :)

Kommentarer
Postat av: Karina

Ingen bild på skorna? Vilken besvikelse efter allt snack :P

2009-11-14 @ 15:32:09
Postat av: Elinen

Den bilden har jag sett förut och jag gillar den också =D

Ja, jag ville också se bild på skorna där efter så mycket prat om hur underbara de var! Jag tror du får fixa det på läsarnas begäran ;) Annars så kan ju jag faktiskt få se dem på torsdag eller fredag. Woopie! =D

2009-11-14 @ 18:27:30
URL: http://elinlindahl.blogg.se/
Postat av: Karina

Vad ska ni förresten göra nästa helg? festa? :P vi ska hem till mamma och pappa så tänkte om ni kanske har planer på att åka dit...eller inte :(

2009-11-14 @ 22:04:32
Postat av: sandrew

ja det kan vi verkligen göra.. med allt roligt som vi ska göra nu framöver så känns de bra att vi har så snygga dojjor=) Hörs i morgon när ja e på hemma plan igen.. miss uu :) pösss

2009-11-15 @ 00:05:40
Postat av: jennie

hmm jag tror inte de är nå speciellt nästa helg, kan ju kolla på detta hade vart kul o träffa er :)

2009-11-15 @ 16:27:19
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0