vaccination o grejs

Så, nu har jag varit inne i Vara och tagit sprutan för svininfluensan. Och ja, det gick väl bra, fick samla alla mina krafter sekunden innan sticket. Är nämligen vääldigt nålrädd, extremt nålrädd, men det gick riktigt bra, och än så länge känner jag inget, varken i armen eller mår dåligt eller så.
Meningen var ju att Felicia skulle fått den idag med, men hon har gått och blivit jätteförkyld över natten så dom rådde oss att komma tillbaka när hon blivit bättre.
I helgen var vi ju som sagt hos Kajs föräldrar och hälsade på och det var riktigt skönt att få komma iväg och bara slappa och ha det gött :) Lina, Andy och lilla Vilda var också där över helgen och det var riktigt roligt o se dom små leka med varandra. bortsett från när Vilda nöp flisan i örat, och när flisan nöp vilda på läppen, då vare mindre roligt haha ;)
Här kommer bilder från helgen:







Och grattis till min lilla älskade Felicia som fyller hela 6 månader idag :)

Kommentarer
Postat av: Karina

Vilka fina bilder på flickorna :) Vilda ber om ursäkt om hon smitta Flisan haha :P och grattis på 6 mån dagen lilla gumman.

2009-11-23 @ 16:55:40
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Linda R

Söta bilder på de små =)

Okej grymt att du kan hjälpa mig...känner mig helt hjälplös utan photoshop :/ Men vi kan ju tjöta på msn så kan ja skicka grejerna till dig där me =) ha de gött så hörs vi =)

2009-11-23 @ 17:05:20
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0