värstingidén ;P

Igår skulle jag berätta för Sandra att jag var tvungen att tanka min bil för" den började hacka sådär som den brukar när man får dålig mottagning." Jag menade ju såklart när den får dåligt med Bensin! :P
Men då kom jag på värstingidén. Ett av världens problem just nu är avgaserna som förstör våran jord och man arbetar febrilt med nya lösningar.
Och jag har lösningen! haha :P
Varför inte bygga bilar som mobiler, att dom "drivs" på mottagning. Utan mottagning går det inte att ringa, samma med bilen, fast den går inte att köra (Givetvis får man fixa master precis överallt så man inte får stopp nånstans) och skulle man mot förmodan få stopp på bilen så finns det en liten knapp som startar reservtanken med bensin som man då kör på tills man får mottagning igen.
jag menar, why not?

ni tycker säkert det är en värdelös idé, men jag tycker jag är riktigt smart  jag ;D

Kommentarer
Postat av: Linda R

Hahaha du är väl för härlig =)

2009-11-10 @ 11:02:16
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: sandrew

jag tycker idén är fantastisk..=)

2009-11-11 @ 09:37:57
Postat av: Linda R

Jo de var en helg att minnas =)

Ja alla ideér är väl bra jämfört med hur vi förstör vår planet för de kommande generationerna, sjukt egenligen jhu!!

Du som har photoshop-har inte fårr iordning mitt ännu=( Har du lust att hjälpa mig med min design lite ltt innan ja fårr igång mitt ps?



2009-11-12 @ 22:04:45
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Elin

En suverän idé förutom kanske en liten detalj. Mobiler drivs ju inte direkt av mottagning utan av ett batteri. Så... Jag vet inte riktigt hur det skulle funka att få en bil att gå med hjälp av mottagning =P Men det var en jäkla intressant tanke! =D

2009-11-13 @ 22:53:34
URL: http://elinlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0