va ska jag göra?

min syster ringde förut o sa att grannen hade varit där med två svartvita kattungar som troligen våran kisse (Emo) är mamma till.
Grannen hade hittat dom i deras ladugård o sett Emo gå in o ut där i nån vecka nu.
Vi fick ju givetvis ta hem dom hit, och vi trodde ju såklart att Emo skulle ta sig ann dessa små knyten men så fort hon komer i närheten av dem så bara hon fräser och springer därifrån.
Då tänkte vi om det va våran andra katts ungar, men hon bryr sig inte heller om dem, och när hon är i närheten av dem så beter hon sig som att hon aldrig sett dom förr.
Så nu sitter vi här med två kattungar som ingen av våra katter vill veta av, o nu måste vi flaskmata dom. har gett dem lite av flisans ersättning på sked, men helt ärligt jag har verkligen inte tiden till att ta hand om dom OCKSÅ!
men jag kan ju inte låta dom dö heller, skulle aldrig kunna göra så...
Vi kan inte ta mer ansvar nu. dom behöver en massa tid och den tiden har inte vi.
så jag tänkte att jag lägger ut dom på blocket och förklarar situationen men då kommer jag på att man inte får annonsera ut katter under tolvveckor!!
va ska jag göra? :(
om ni som läser vet nån som kan tänkas ta hand om dessa små liv.. så snälla skriv till mig..

suck.....




Kommentarer
Postat av: sandrew

jösses vad jobbigt.. ja har tyväårr inte plats för fler.. men mamma har en granne som har lite olika djur så.. kan kolla om inte hon lan ta sejj an dom.. hon är jätte bra med djur, o har hjälpt många.. inget är ju säkert,. men kan kolla.. det gör så ont i hjärtat på mejj.. men det löser sejj ska du se.. pöss pöss ses i morron

2009-10-23 @ 22:34:34
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: Linda r

Hejhej! var festen trevlig igår?

Såg att du frågat vart ja jobbar, och ja jobbar på ett gruppboende för förståndshandikappade-de bästa jobbet ja någonsin haft!! Och sen är ja ju även på äldreboendet och ska börja inom hemtjänsten snart så ja får nog endel att göra framöver...är ju bara timanställd på alla ställena men de funkar ett tag till iaf =) kram

2009-10-25 @ 08:54:02
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0