Fräädaa!

Så. nu va frukosten uppäten, disken diskad, golvet dammsugit, traderaannonserna upplagda och Flisan Sover middag.
Jag sitter fortfarande här i sovtshirt och mysbrallor, är jättetorr om händerna och i stort behov av en dusch känner jag. Känner mig inte alltför glamourös idag. Och vädret e ju så sådär grått o trist, inte alls sådär soligt och fint som jag vill att de ska va! Fy skäms på detta Svenska tråkiga väder!
Eller äre den där vulkanen på Island som ställer till det mån tro? Dumma, dumma aska..
Idag är också Flisan hela 11 månader. Jag har sagt det många gånger ochjag säger det igen:
Tiden går så fort! Jo men alltså, alldeles för fort! Jag älskar ju och se henne utvecklas så som hon gör men ibland kan man undra vart den där lilla bebisen tog vägen som låg i knät och inte gjorde någonting. Bara sov o käkade mat.
Nu äre full rulle, hon går nästan snart själv, öppnar skåp och river ut saker, kramar allt som är mjukt, gör roliga ljud och älskar när man leker och gömmer sig för henne, hoppar fram och kittlar henne. Vilken liten människa och personlighet det har utvecklats på mindre än ett år! Helt otroligt om jag får säga det själv :)

Tänkte lägga upp lite bilder på hennes rum som äntligen är klart. Eller det har ju varit det ett tag nu men måste på begäran Lina visa upp det med ;P


Så här ser de ut när man kommer in.


Här är skötbord o dylikt till vänster om hyllorna :)


fönster


garderober, och även skymtar man ingången till höger!


Så. Flisans rum :)

Hej på er och ha en bra helg!



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint :)

2010-04-23 @ 11:12:44
Postat av: jennie

sv: Tack :D

2010-04-23 @ 11:22:52
Postat av: Karina

Gud så mysigt flisisens rum är :) superfint! Nu är jag nöjd ^^ Vildas rum kommer också gå i rosa och vitt, och grönt med. Köpte bokstäver till Vildas rum som jag tänkte sätta upp vid hennes säng idag men vet inte hur jag ska sätta upp dom. Var det upphängssaker på flisans? och grattis till stora tjejen idag :D

2010-04-23 @ 19:53:30
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Karina

vad är kludd haha? :P förstör det inte tapeten? hade du kul på gretas förresten? :D

2010-04-25 @ 15:14:50
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0