olycksdag för lilla Flis :(

Ja idag har varit en riktig olycksdag för felicia.
Imorse när jag hade bytt blöja på henne så satt hon vid dörren till sitt rum som jag skulle stänga. Bara det att Flisan hade två av sina fingrar emellan så dom klämdes. Det gjorde såå ont och hon fick två små röda märken.
Nu när hon nyss vaknat så kröp hon till byrån i hallen, halkade på ett papper o slog i huvudet i byrån, o bet sig i tungan så det började blöda.
Så idag har det vart många tårar och tröstkramar för Flisan. Stackar :(

Va på BVC igår på tio månaders kollen. Och hon gick igenom varje moment galant! Dom kollar ju motoriken, om hon kan slå klossar mot varandra o sånt. Allt va bra o kurvan såg bra ut. Härligt! :)




Va även på lekparken i Vara med Jacob, Johanna, Eivor och Rickard
i veckan. Här sitter Flisan på en parkbänk och äter bragokex. Försäkte
även få henne att dricka festis med sugrör men hon fattade nog inte
riktigt hur man skulle göra :P



Flisan på BVC igår




Kommentarer
Postat av: Anna

Aww stackars lite :( Inte kul att klämma fingrar eller slå i huvudet så man biter sig i tungan :/

2010-04-16 @ 14:48:38
Postat av: Karina

stackars gumman :( kram

2010-04-16 @ 19:34:49
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Andrine - Mamma till Albin

Ja ansökningsdagen har gått ut men du kan ändå skicka in... jag skickade in min efter ansökningsdagen och kom in ändå... men dså fåpr du skicka snart...

2010-04-18 @ 10:40:43
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0