Sminkpartay o annat kul!

Ja ikväll äre ju sminkparty och jag springer runt här hemma o fixar o donar. Städ-Jennie är igång igen ;)
Får väl hoppas de blir bra, och kul. Jag vet ju inget om dessa produkter. Mer än att dom är bra, och ligger top 4 i världen. :) De e ju Amway som håller detta o dom har ju så mycket mer produkter så ja vet inte hur mycket dom har just under kategorin smink. Men hoppas verkligen inte det blir en katastrof för de hade ja varot lite pinsamt kanske 0.o

Lite annat nytt då. I Fredags va jag, Sandra, Angelica, Nina o Jonis i Göteborg o partajade! Skulle egentligen gått in på Gretas men de blev Trädgårn istället o de va riktigt roligt. Angelica va så snäll o bjöd mig på bensinpengar, inträde o allt sånt. Tack så mycket! <3 Jag tyckte va iaf va riktigt kul öven fast ja fick lite ont i magen där på natten men jag tycker helt klart vi får göra om detta :D När vi åkte hem på natten, lagom trötta, dog Angelicas bil. Bara sådär! mitt emellan Alingsås o Vårgårda. Som tur va hitta vi en parkeringsficka att parkera på. Så klockan va la runt 4 eller nåt, så kom Angelicas mammas kille o bogsera oss hem. Så ja va la hemma runt 6 på möra. De va en låång dag kan jag lova! Men kul :)




Så här såg ja ut när vi va i Gbg! :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jätte fin! :)

2010-05-02 @ 19:51:54
URL: http://essbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0