är sommaren över nu?

Så typiskt, Flisan brukar alltid sova till runt halv 9-9 på morgonen. Dom dagarna jag jobbar vill säga! Varje gång jag vill ha lite sovmorgon så vaknar Flisan Alltid innan 7! Det är ren lögn att få sova ut. Hade räckt med 8 så hade jag varit väldigt nöjd. Nu vandrar jag mest runt som en zombie här hemma och håller mig vaken genom ett storstäd i köket. Segt går det, men framåt. Sen blev Flisan så trött, så nu ligger hon och nynnar i sin säng. Så tänkte vänta tills hon somnar så jag kan fortsätta grejsa lite.

Igår va en ganska rörig dag. Skulle jobba kvällen i Kvänum, och när ja kommer dit säger dom att jag inte står med på deras schema, men jaja, kan ju ha blivit fel att dom lagt en personal för mycket eller nåt. Skulle precis påbörja mitt pass när chefen från Nossebro ringer. Färst tänkte jag inte svara eftersom det är lite känsligt med mobiler när man jobbar, men valde att svara iallafall .Kunde ju vart nåt viktigt.
Då frågar hon mig vart ja är, för ja skulle börjat mitt kvällspass i Nossebro för över en halvtimme sen!
Då gick det upp ett litet ljus, och jag hade skrivit helt fel i min almenacka!
fick hekt enkelt springa och byta om, och stressa iväg till Nossebro istället! Lite lätt retsamt, men jag fick förklarat för alla hur det låg till, och dom förstod precis. Så det va ju skönt det.

När ja åkte hem, klockan halv tio på kvällen, fick jag använda helljuset för de va så mörkt ute. Sist ja jobbade kväll vare ljust och ljummet i luften. = Sommaren börjar lida mot sitt slut. Vill så gärna att de ska bli åtminstonde några grillkvällar till och några utebad till. Hoppashoppashoppas på bättre väder dom sista veckorna!


Men på Fredag smäller det! Då åker ja och Kaj upp till Halmstad och tältar och mår gott på tylösand i två dagar!
Håller verkligen tummarna för bra väder då!



Flisan och hennes apa hon fick av sin farmor och farfar på Borås Djurpark
när vi va där i Juli. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Söt flisan är :) Vilda gillar sin leopard hon fick där med sover alltid med den.

2010-08-11 @ 11:11:08
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Lina

Det var bara du som sa rosa så vilda fick en lila väska haha :)

2010-08-11 @ 11:44:33
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

de låter som en vanlig dag när allt är lite fel hehe ;)

2010-08-11 @ 13:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0