konsertfeber

Nu blev ja sådär extremt sugen på att spara ihop till biljetter till Volbeat som ska spela i höst.
Dom är ju lätt ett av dom bästa banden ja hört och ganska svåra att tröttna på faktiskt!
Och jag kan inte tänka mig annat än att dom är suveräna live med.
Och sen måste jag ju ha en bra anledning till att använda min nya snygga skinnklänning ja köpte i veckan också haha! 100:- på Lises mode i Vara. 699:- från början. Överkomligt! :D
Jag kan ha råkat köpa två par jeans, och en shorta med. Men de vet ja inget om.. ;D
Nä, men de va också överkomligt. Ja betala 400:- för klänningen, jeansen och shortan ihop. hade det inte varit rea hade det kostat mig 1900:-


Kommentarer
Postat av: Lina

Snygg klänning :) Vi vill också gå på volbeat men tror inte att andy är ledig den helgen.

2010-08-28 @ 09:26:53
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: angelica

vart ligger den afären? :)

2010-08-28 @ 14:07:17
Postat av: Anonym

Svar till Angelica: Det är gamla Blueaffären ju :D

2010-08-28 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0