dag 4. Det här åt jag idag

Jag hade ju givetvis tänkt och ta ettlitet foto på min middag odag men hungrig so jag va så satte jag mig bara ner och började käka. Kom på det efteråt.
Men i vilket fall, till frukost åt jag müsli och juice, och till middag blev det varm potatissallad, stekt kalkonbit, kall beasås och en god sallad.


och för att hålla kvar vid ämnet lite grann så slog Flisan i sina tänder rätt ordentligt på dagis igår. Så der va första gången hon inte åt på dagis för det gjorde antagligen så fruktansvärt ont. Hemma sen föstod man att hon va hungrig men hon bara skrek så fort hon fick in något i munnen. Vi ringde sjukvårdsrådgivningen men dom sa att det inte fanns så mycket att göra. Ge alvedon så kanske det skulle gå lättare att äta.
Idag ser vi att hon har ett litet blåmärke under hakan och det verkar ha gått över för idag va matlusten stor och hon va inte alls lika slö som igår. Skönt det. Det är aldrig roligt när sånt händer. :(

Kommentarer
Postat av: Andrine

skönt att hon kunde äta idag igen... inget kul när sånt händer... hoppas det inte är nått allvarligt så de nya tänderna blivit skadade... :S

2010-12-04 @ 19:45:31
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Ja visst var ringarna fina! Jag älskar ringar o har flera jag brukar byta mellan, men denna fastnade jag extra mkt för. :-)



O ledsen att jag inte hunnit svara på dina fina kommentarer, har haft så mkt senaste dagarna. Men Gyllene Tider såg jag med en gång, vid deras återförening GT25, de är ett band som jag lyssnade mkt på i tonåren så den konserten var väldigt betydelsefull för mig och känslorna stora! En underbar konsertkväll! :-)



O vad roligt att du vill göra en studio, jag har varit inne på det flera år men pengarna går till annat... Sen har jag inte haft plats för det heller så mina tankar har börjat att vandra till en portabel studio, som man lätt o enkelt bara kan ställa upp där man vill. Så som fotografer för stjärnstudio o liknande har du vet. Det tar inte ngn plats då det inte används. Men har man annars en vit vägg som man kan röja undan vid behov fungerar ju det med. Jag har ju Mejas rum just nu som vi renoverar om och målar väggarna vita. så där passade jag på o fota mig senast. :-)



Hoppas du/ni har en fin helg!

Kramar

2010-12-04 @ 23:59:45
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Lina

Det är kanonbra för det är ju inte så mycket hur dom sköter sig utan mer hur det funkar på dagis med tex maten, vilan osv :) skönt att höra att det går bra. Kul att höra små historier med som att Vilda alltid går och sätter sig i knät på en av 3 åringarna när dom har samling på morgonen och ska sjunga <3 hon gillar den flickan och ska alltid sitta i hennes knä eller mellan hennes ben. Det är sånt man kanske inte hinner få höra när man hämtar henne från dagis.

2010-12-05 @ 09:25:46
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0