Hej

Jag skulle vilja börja med att tacka alla som lämnat en liten kommentar i mitt förra inlägg. Så många godhjärtade människor det finns, och jag känner inte hälften av er. Det tycker jag är helt fantastiskt! ♥♥

För att göra honom rättvis, så vill jag inte att någon ska tro att han har "varit med en en annan tjej". För det har han inte. Det handlar om att man inte säger och skriver vissa saker till andra tjejer när man är i ett förhållande.. Och de va det jag av en slump överrumplades av..

Jag tänker inte gå in på fler detaljer. Vi har pratat, pratat och pratat. Så vi får se hur saker och ting blir i framtiden nu..


Igår hade hyresgästföreningen julbord och det va jättetrevligt. Första julboret för iår för mig, och första julbordet för Flisan, nånsin! :) Hon satt mest och lekte med maten, varvat me ågra tuggor här och där. Kanske blir många nya intryck och konstigt med SÅ många människor runt om kring sig när man ska äta. Jag tog en massa kort, men har kabeln till kameran hemma så kan inte lägga över dom, hade velat visa lite men får göra ett annat inlägg om det en annan gång!

 


 

istället får ni kika på några äldre bilder jag hittade här på datorn.
Bilderna på FLisan är över ett år gamla nu. ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

Men vilken söt liten tjej:) så goo =)

O tack för tipset det ska jag absolut prova, o ja du har rätt ska skippa allt rött då det bara gör det hela värre, men det är så svårt när man tex äter med andra o med en envis dotter som sååå gärna vill ha lika:)



Klart ni får en underbar jul, det är jag alldeles säker på!

Kram

2010-12-17 @ 11:28:27
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Det är bra att ni pratat ut ordentligt om det som hänt, inte lätt att släppa något som man ser som ett svek och gör ont att tänka på. Men tiden läker alla sår sägs det och jag hoppas att ni kommer fram till vad som är bäst för just er familj. O du får skriva av dig precis hur mycket du vill till mig, jag blir bara glad o lättad av att höra från dig då jag blivit lite orolig för hur du mår.



Jag hoppas att helgen blir fin, o tack för dina fina ord om mitt bröllop, blev oerhört glad när jg läste dem. :-)



Många kramar, ta hand om dig!

2010-12-17 @ 11:45:23
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Det var så lite så :) Allt är inte lätt här i livet, ibland kan man behöva lite uppmuntran!



Jag tackar så mkt! Klart du får följa :)

Hoppas ni får en mysig helg. Kramar!

2010-12-17 @ 14:14:56
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: <3

naaaw, dom gamla bilderna! <3 Dom är bara så fina på henne :) hihi! Hoppas vi kan bli en lycklig familj! är det nått jag vill här i livet så är det och bli en lycklig liten familj! <3 Jag Älskar Dig Jennie! <3 forever and ever babe!

2010-12-17 @ 20:46:32
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Lina

Kajs kommentar...naw :) hoppas det ordnar sig.

2010-12-17 @ 22:11:01
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0