Nu börjar det närma sig jul!

och Flisan har redan öppnat årets förata julklappar! Jani och Andrine var här får någon dag sedan med deras lilla Albin som är ca ett år äldre än Flisan, och dom bytte julklappar med varandra :)
Flisan fick ett målarblock med en katt på, som hon älskar! Så fort hon fick se blocket sa hon "Mjaaaaau!"
Också fick hon en väska full med massa olika färgpennor. Tuschpennor, oljepennor, linjal, sudd, vattenfärger m.m. Kommer ni ihåg dom väskorna? Vi hade ju dom när vi va små med, jag hade flera stycken, älskade dom! :)
Och albin fick en lastbil, lite större modell av Flisan.
Hon öppnade julklapparna som om hon inte gjort något annat. vet när hon fyllde år i Maj, så kunde hon inte öppna sina presenter själv. Men tiden går ju och dom små livet blir bara större och större och lär sig mer och mer.

Den här veckan har jag fullt upp, som dom flesta säkert har så här innan jul! Har några timmar kvar att ta igen på praktiken, ska städa hela kåken, klä julgran, slå in sista klapparna m.m.Som tur är så har vi redan handlat klart alla julklappar. Annars brukar jag ha en förnåga att inhandla dom sisådär dagen innan jul, vilket är jättejobbigt då man bara har handlat för att man måste, och det har resulterat i halvdana julklappar. Men iår va jag duktig och handlade klart det mesta redan i Oktober! :D


Och grattis till mig föresten! Jag fick VG i medicinsk grundkurs! :D Gissa om jag är glad! Visserligen vare ju inget MVG men jag är sååå nöjd med mitt VG. Trodde bara jag skulle få et godkänt så det kom som en glad överrasking!

Kommentarer
Postat av: Andrine

naaaw va fina kort.... Och grattis till dig för ditt VG!!! :D

2010-12-21 @ 21:00:55
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/
Postat av: <3

mkt fina bilder ! :) Du kan det där med och hantera en kamera ;) hehe! Och du är ju bäst så, klart som fasen att du får bra betyg då ;) hehe! <3 Ska vi se på showtime nu och käka popcorn? :D Älskar dig!!!! <3

2010-12-21 @ 21:23:11
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: 3rnst

Grattis till ditt vg! :D Bra kämpat tjejen!

2010-12-21 @ 21:45:21
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

Åhh grattis till ditt VG, super bra :)



Jätte fina bilder på lillan också, jag minns dom där väskorna dom är ju super :)



O du jag förstår att du tog hjälp av mami med att göra julkorten, 60 st är ju en hel del :)



Kramar

2010-12-22 @ 10:54:26
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Flisan saknar väll henne hihi <3 kul nu när flickorna är så stora att dom vet vem den andra är och kommer ihåg. Blir bara roligare och roligare för var dag tycker jag :)



Fina bilder förresten och grattis till ditt VG :)

2010-12-22 @ 14:48:26
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Ah vad gulliga bilder, fint kollage du gjort. :-)



Låter so men väldigt mysig och trevlig julhelg ni har framför er, tänk nu är det nära :-D



Här är halsen något bättre men jag ska dricka lite varm glögg nu snart o kurera den i alla fall.



Ha en fin kväll, kram!

2010-12-22 @ 20:12:59
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0