måste arga av mig lite!

Jag blir så less!
Är det inte en ren självklarhet att om ens hyresgäster har en önskan, fråga eller behöver hjälp med nåt i huset, ska då få ett SVAR från sin hyresvärd? Jag har försökt få tag på henne nu med jämna mellanrum halva december, jag har skickat tre sms (eftersom det enligt henne inte är nån idé att ringa om det är nåt) o frågat om vi får tapetsera om i Felicias rum! Inte ett ljud, inte ett pip har vi fått till svar. Vi har aldrig begärt att hon ska behöva stå för det och det skrev jag, utan jag frågade om hon skulle stå för det eftersom det är hennes hus, eller om vi får stå för det själva. Så varför i helvete kan man inte orka skicka tillbaka ett jävla svar!?
Och vad händer om nåt går sönder i huset? Som måste åtgärdas snabbt och som kostar pengar, ska hon skita i att svara då med?
Lusten finns att flytta till ett hus med mer seriösa hyresvärdar, som tar sina hyresgäster på allvar och som faktiskt kan ringa till när det är något!
MEN jag vill inte flytta, så jag hoppas hon skärper sig, för snart tar vi vårat pick o pack o drar om vi så ska behöva flytta hem till föräldrarna igen tills vi hittar något annat!

det är tur man har sin lilla familj


Kommentarer
Postat av: angelica

stå på dig som fan, s¨kan de inte gå till visa nu min lilla tiger

2010-01-03 @ 21:24:40
Postat av: sandrew

Hon verkar ju koko.. o hon har la inte hämtat tumlaren heller.. jag fattar att du blir vansinnig.. Men nästa gång du väl får tag på henne kan du ju säga till henne att hon måste vara emr tillgänglig,.. tack för igår btw =) Puu o natti hjärtat

2010-01-03 @ 23:38:24
Postat av: 3rnst

Busring henne mitt i natten ;P Bara för att jävlas, höhö.Nej jag förstår om du blir arg, vem hade inte blivit det ?

Stå på dig! Kram!

2010-01-04 @ 16:11:21
URL: http://trarnst.blogg.se/
Postat av: 3rnst

Hum, vilket område isf?

Kan inte du ge mig ditt mobilnummer? Har ju inte kvar ditt sen jag blev av med min telefon för ett tag sedan.

2010-01-06 @ 15:17:20
URL: http://trarnst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0