Diverse nytt från igår.

Så. nu va min andra gåbredvid-dag gjord. Och jag trivs jättebra :D Jag hoppas verkligen dom är nöjda med mig för jag är nöjd med min insats. Så nu får vi se när chefen ringer..
Igår när jag kom hem var hela lägenheten städad och Flisans nya hyllor uppsatta. Det kändes så skönt med tanke på hur det såg ut innan. Låg pappkartonger och diverse bröte efter Flisans hyllor men de va putsväck när ja anlände innanför dörrn. Tack! <3 Sen fick jag en jäättegod glass... va heter det? Va fasen, kommer inte ihåg =S HJÄLP!
hahah, är ganska trött så får skylla på det..
Iallafall det va jättegott men orkade inte äta upp allt för jag hade haft ont i magen hela kvällen..
Va ju nära att inte komma iväg till jobbet igår eftersom Flisan va sjuk.. Hon hade spytt sån här magsaft hela natten och de hade bubblat i hennes mage och knappt fått nån luft. Och ingen matlust hade hon heller.. Så det blev att åka till akutmottagningen med henne men som vanligt hittas det ju inga fel.. Så dom trodde att de va hennes magmun (eller flux nånting?) som de kan va fel på. Som gör att hon inte kan behålla maten i magen. Får efte varje gång hon ätit dom senaste dagarna så har all mat bara bubblat upp igen. jag vet inte.. Jag har så svårt för att lita på läkare efter att man själv har varit med om så mkt inom vården. Jag tror dock de kan va magsjuka efter de gick magsjuka på lidköpings sjukhus när vi va där och hälsade på Simon. Men dom hittade inga spår på magsjuka iaf.
Jag hoppas inte de är några fel på min lilla tjej..
Men ja kom iväg till jobbet sen iaf..
inatt är första natten hon har sovit heela natten, och hon har inte vaknat än :O vanligtvis går hon upp runt sjutiden, men nu är klockan snart halv nio och de snarkas än. Hon måste va helt utslagen stackaren..
Får gå in och titta till henne lite, och putta på Kaj, för han ska upp till skolan snart :)


gottgottigottgott! :)


Kommentarer
Postat av: Karina

Stackars flis :( kram från oss. Är säkert magsjuka för det går ju nu.

2010-03-26 @ 08:43:38
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Karina

svar på mitt inlägg: är ju inte säkert du får lika mycket tillbaks iom att du har föräldrapenning, då vet jag t.om vissa som blir återbetalningsskyldiga :O men hoppas ni får mucho cash. Om ni har internetbanken kan ni ju kolla det.

2010-03-26 @ 08:45:52
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Linda R

Ja de är ju alla kvinnors rätt att få nybakt bröd på morgonkvisten... =) haha. Men inte helt fel att få ett städat hem och glas när man kommer hem från jobbet heller :p

2010-03-26 @ 22:58:16
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0