lördag

Jag och Flisan hade en släng av magsjuka igår. Flisan sov i stortsett hela dagen, och orkad inte ens krypa. Ibland kunde hon bara ligga på golvet och stirra rätt fram så man blev nästan orolig att hon andades.. =/
Jag va också urdålig igår och bara låg på soffan helt utslagen med magont och illamående och ingen matlust what so ever! Konstigt nog spydde jag aldrig så jag had nog en lättare släng av magsjuka skulle jag tro. Idag däremot är jag fortfarande trött och lite magont. Flisan har varit pigg och sprungit runt här så det känns skönt.
tacka gudarna för att de inte bröt ut mer än vad det gjorde.

va hittar alla på i helgen annars? Ni som är friska och allerta ;)





Kommentarer
Postat av: Beckychu

sv; Visst är dom! :D Jag är helt kär i dom. <3

2010-03-28 @ 10:51:15
URL: http://beckychu.blogg.se/
Postat av: Elinen

Lite så här i efterhand kan jag ju säga att jag jobbade hela helgen. Börjar klockan sex och dessutom var det ju klockomställning så jag missade en timme mellan lördag och söndag. Då blev det ju att klockan ringde klockan fyra... Halvpeppande att gå upp när man såg att klockradion stod på det! =P



Usch och fy för magsjuka! Tur att Flisan piggnade till fort i alla fall och hoppas att ni är ordentligt friska allihop nu! Kram!

2010-03-29 @ 15:15:21
URL: http://elinlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0