helgen

Nu har vi kommit hem från en helg i borås. Och de har varit riktigt trevligt! Idag vare kalas för Vilda som fyllt ett år.
Hon fick en massa fina saker. Av oss fick hon bollar till sitt bollhav och hårsnoddar. eftersom hon har så långt hår nu kan hon ha pippitofsar o de är jättegulligt :)
Nu lagar Kaj mat, och de va något nytt sa han så får väl se va de blir för gött.
Dock vare inte lika kul o komma hem förut då de första ja såg va ett BERG av disk i köket. Hann aldrig ta tag i det innan vi åkte i Fredags. Brukar ju alltid vilja ha det snyggt o städat när man kommer hem. Så skönt att bara komma hem o slippa städa alls. Så det har ja roat mig med en stund nu, så nu är mina händer torra och som russin.
Måste föresten också säga tack till alla som kom i Onsdags på mitt party, det va riktigt kul att så många kom, och att endel va intresserade av att handla. tack till Eivor, mamma o Sandra som hjälpte till med att baka kakor o diverse andra saker. Så tacksam för hjälpen!

Tänkte bildregna lite nu. Lite bilder tagna nu i helgen:


Vilda i sitt bollhav


Vilda och Flisan. Flisan va till en börjar väldigt skeptiskt till
så många färgglada bollar och jag tror rentav hon blev lite rädd
men de gick över sen :)


kvällen innan kalaset badade flickorna tillsammans för att bli fina
och rena till morgondagen men de va tillsynes INTE så populärt.. :P


Kalasdags! Här öppnar Vilda sina presenter från oss.


Jag tror Vilda tycker om tårta :)


Flisan va inte lika glad i att äta tårta. Iallafall inte sittandes bredvid Vilda.
Hon bara skrek och och ville inte äta :(


Men när mamma kom till undsättning så insåg hon hur gott de va!
Så då slevade hon i sig minsann!





Kommentarer
Postat av: Karina

Haha sikka söta bilder :) synd att vilda hade lakrits runt munnen i bollhavet det stör jag mig på :P haha! men tack för att ni kom :)

2010-05-02 @ 22:53:22
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Linda R

Tackar =)

Nja vi äger ju inte huset ännu...måste ju komma överrens om de exakta priset, inflyttning och andra grejer innan vi skriver på några papper...inte mycket kan gå fel men man vet aldrig :p Håller tummarna iaf =)



Söt lilla flisan är i badet :p Ja är som ja är o tycker barn är gulliga när de är arga haha dock r de väl mindre roligt för dom...nej va elak ja lät nu men du fattar säkert :p

2010-05-03 @ 17:12:52
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0