Veckans Att-göra-lista & Fliskalas! :)

Hann med det mesta förra veckan som jag hade på min lista. INte städa garage, tvätta bil eller göra inbjudningskort. De fick bli inbjudningar över tele o internet istället :)
Ska knåpa ihop en ny nu tänkte ja:

  • Tvätta/vårstäda min bil
  • Klippa gräs hos pappi
  • Rensa/städa ur kylskåpet
  • Fixa iordning på våra nya utemöbler
  • Åka till BVC på ettårskoll med Flis
  • Tvätta
  • Fixa presilent till Kaj som fyller på Måndag!
  • Städa skrubben (som verkligen ser ut som ett bombnedslag)
Ja de va väl de jag kom på för tillfället. Hoppas ja inte kommer på nå mer :P

Igår fyllde min lilla Flis hela 1 år! Det firades med släkt o vänner här hemma och de va verkligen full house hela dagen. Jag va helt slut! Men Flisis hade roligt med all uppmärksamhet och hon va så fin och fick en massa fina roliga presenter.








Flis o Kusin Vilda innan kalaset :)


öppnar paket :)


Min tårta jag gjorde. Den blev jättebra trots att de va första gången
gjorde en.




De va väääääldigt gott med tårta! :) Sötnos.


Bara en bråkdel av alla bilder men bjur på några bara.

Nu ska jag göra göra kvällsmat till min lilla ettåring sen blire väl film :)



Kommentarer
Postat av: Karina

Vilka fina bilder :)

2010-05-24 @ 21:05:30
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Marianne

Bra blogg. :-)

2010-05-25 @ 15:48:23
URL: http://www.mariannerh1.blogg.no
Postat av: Lii ~ williams mamma ~

Sv: Tack :)

söt liten tjej du har.

2010-05-25 @ 21:23:12
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0