drömmar

Om ni inte redan visste det så har jag en stark fobi och skräck till stora maskiner (kan vara allt, traktorer, lastbilar, skördetröskor m.m.) verkstadsmaskiner som "har eget liv" dvs robotar och allt sånt. Verkligen verkligen jätterädd.
Att se filmer med robotar går, men jag tycker det är extremt obehaligt.
Och ibland när min hjärna bestämmer sig för att vara lite extra jävlig så kan jag drömma om det.
Inatt drömde jag att pappa hade en jättestor maskinhall med alla des möjliga stora maskiner och traktorer. Och dom startar av sig självt när jag går förbi, vilket resulterar i panik för mig och jag försöker gömma mig. Men vart jag än försöker gömma mig så hittar alltid något mig. Jag minns en traktor som tände sina ljusen och riktade nosen mot mitt håll hela tiden. Och det va en stor gigantisk högljudd maskin (tröskastorlek) som staratade igång med en jättelång arm som "jagade mig" och hur långt jag än sprang därifrån så hade jag den över huvudet.

Jag tycker verkligen det är skithemskt så varför måste jag drömma att dom jagar mig för? ;(
Nä fy, jag vaknade verkligen upp med en klump i mage och hals.

Har drömt så mycket inatt. Jag drömde att jag såg en jättelik regnbåge som va gjort i färgat dimmaliknande bomull, sån rök dom sprutar p discon fast tjock. Och den snurrade sig över himlen som ett present snöre. SÅ himla fin varen! Sen kom den närmare och bara överöste mig med en här dimman. Eivor kom ut och gav mig deras systemkamera och bad mig fota den, MEN som vanligt när jag drömmer att jag vill fota något fint så hittar kameran ALDRIG fokus så jag får aldrig någon bild. Slår aldrig fel, så äre jämt. Och sen va regnbågen borta.

HELT SJUKT va man kan drömma läskigt och konstigt ibland...


Nu åker jag till skolan snart. Ha en bra dag alla


Kommentarer
Postat av: Lina

sv:kul :) som du kan se får ni god mat med ;) gör nog inte så att vi förbeställer vad alla ska äta utan man får själv sätta ihop vad man vill ha..2 eller 3 rätters ;)

2010-11-16 @ 10:57:10
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0