ny familjemedlem

Japp, imorgon får vi troligtvis hem en ny kisse till oss. Det är Mia och Ingo som har henne, men dom har en katt till samt en hund, som mobbar ut henne fruktansvärt, hon får varken käka eller gå på lådan för dom vilket gör att hon inte mår så bra där.. De va mamma så råkae nämna det för mig och då sa jag att, om hon är kastrerad så tar vi henne mer än gärna. Det va hon inte, men vi skulle få pengar för det så fixar vi det själva. Jag blir ju så blödig när djur inte mår bra så hjälpa till vill jag ju mer än gärna. Och våran Gizmo är ju så snäll, och jag tror hon skulle tycka mycket om en kompis. Så här ser hon ut:





Har vart framme på Slättatorsdag idag och de va mysigt. Va inne på hemkompaniet och köpte bland annat det här:




Sen köpte jag även ett par röda stickade knästrumpor med julkänsla. Jättefina och gosiga :) Det blev även 2 st Ljungväxter så jag ka plantera lite i mina krukor imorgon.

Just nu sitter Kaj vid sin dator och grejar med photoshop. Flisan har precis somnat. Flisan har för övrigt blitt en riktig skitunge, hon har börjat slåss! Ger bitchslaps rätt över ansiktet och asgarvar. Vi försöker vara jättehårda och låta riktigt arga när vi säger till henne att man inte får göra så men hon bara garvar. Vet inte om hon fattar att hon verkligen slåss eller om det bara är "roligt" utan att förstå innebörden av att slåss!? Nej du, sån får hon inte bli, och vi försöker ändra på det jävlarimig! För en sån unge hade jag inte beställt, det får bli retur om hon inte skärper sig ;P neej då, skämt åsido. :) Skulle aldrig byta min Flis, inte för något i heeela världen! ♥
Hon va så söt när vi satt på Hanssons förut. HOn satt im mitt knä och åt pommes tillsammas med mig. Jag dippade i ketchup, och när Flisan studerat länge nog tog hon ett strips, och doppade försiktigt i ketchupen och smakade. Så roligt när dom börjar studera vad andra gör och ska härmas och försöka själva. Va ju inte länge sen vi låg på BB känns det som :(

Kommentarer
Postat av: Miss0 -svensk tjej i Oslo

Fint att ni tar hand om katten då :) Jättefin!



sv; ja halloumiost är supergott ^^

2010-11-04 @ 21:25:50
URL: http://www.miss0.blogg.no
Postat av: Daddy to flisis! :)

Ja du, våran lilla tjej börjar bli en stor tjej :) <3 Men hon får sluta slåss, annars blir hon som sin mor ju :D haha! skämt or..? ;)

2010-11-04 @ 21:37:43
Postat av: Lina

Söt flis <3 vilda har också börjat slå en >< det började när hon började dagis så vet inte om det finns ett samband där.



Fint att ni tar hand om katten, hoppas det funkar med gizmo :) vi bara väntar på att gizmo ska få kattungar igen så att vi kan få en kisse haha :P säg åt henne att para sig med en långhårig katt för dom är så söta HAHA :p

2010-11-04 @ 21:39:53
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

sv: Tack snälla =)

allt bra med dig?

2010-11-04 @ 22:19:38
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Sharro

Sv: Ron Pope :)

Du lägger in videon som du normalt skulle göra, sedan innan du publicerar så drar du bara ner storleken uppifrån ner, och förhandsgranskar och kollar att det blir rätt. Gör det dock inte för tunt, för då syns inte spelaren :)

2010-11-04 @ 22:21:21
URL: http://makepossessed.blogg.se/
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

sv: okej, vad mysigt!

Ja det är super gott, tycker absolut du ska testa :D

2010-11-05 @ 09:36:52
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jätte fin misse ju :)

Hehe, det är något trots de flesta barnen kommer in i. Fortsätt bara så ska du se att hon slutar :)

Tycker inte heller det känns speciellt länge sedan du hade din stora fina mage eller när det var dop för Felicia :)

2010-11-06 @ 02:09:46
URL: http://trarnst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0