en liten livsstilsförändring

Va och träna förut med Sandra. Och det är jättehärligt att ha kommit igång med något sånt, som jag har velat göra i flera.. år. haha! Men jag har så svårt att bli motiverad om ingen är motiverad med mig men nu när vi har börjat med detta och är helhjärtade så kommer det nog bli jättebra :) Idag var tredje gången vi va på gymet och man känner redan hur konditionen har blitt bättre. man orkar längre på vissa maskiner osv.
Har även tänkt att köpa en träningskalender där jag kommer skriva upp varje gång vi tränar, tar långpromenader och hur många timmar m.m.
För mig är det nog en bra grej för att hålla koll på min träning och så. Ska bli såå skönt att få upp konditionen så man slipper bli genomsvett och dötrött av att gå i några simpla trappor. och kunna ta i med armarna utan att mjölksyran kommer efter 15 sekunder.



Kommentarer
Postat av: malinornell♥

hejhej snygging! =)

kika gärna in på min blogg & kommentera vad du tycker om mina bilder&inlägg blogg :)

kram!

2010-11-01 @ 20:31:46
URL: http://malinlinnnea.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej ursäkta att jag stör men jag undrar hur du satt in din statistik på bloggen? Jag fattar inte hur man gör har kollat på designadinblogg.se men det funkar inte :/ Jag undrar ifall du kan hjälpa mig?

2010-11-02 @ 13:00:17
URL: http://moomlis.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: tack :) dom hälsar tebax. Hälsa kajen och flis :)

2010-11-02 @ 20:05:43
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0