fredag

PLUGG står på schemat idag. Men jag är inte speciellt taggad alls. Och mitt Word har slutat funka så jag kan inte skriva över mina arbeten dit, och då blir jag bara omotiverad och vill bara skita i det. Hoppas på att läxorna sköter sig självt? De hade varit underbart ;)
Jag har världens bästa tillfälle nu när Flis är på dagis & allt. Får väl se sen om jag lyckas övertala mig själv att gör jag dom nu, så slipper jag tänka på dom senare.

Imorse när jag precis tagit av Flisan nattblöjan och grejja som vanligt, så dog strömmen helt. Blev bäcksvart i hela kåken! Sen insåg jag, att hela Emtunga va helt utslaget. Inga gatulyktor lös så det va helmörkt. Faktiskt ganska läskigt att vara "ensam" hemma och allt bara blir svart på det viset. Fick använda min mobil som ficklampa haha! Det fick mig att allvaligt fundera på att köpa hem en riktig ficklampa för framtida elavbrott. :P Ringde även Kaj som va i Larv ca en mil härifrån och där va strömmen utslagen med. Men, Lyckligtvis kom den tillbaka i rättan tid och jag och Flisan kunde sätta oss och käka frukost.

Och nu äre ju även helg! Jätteskönt. Idag åker vi och firar Eivor som fyllde år igår. Imorgon ska i nog åka en på en litet tripp till jul på Liseberg med Lina, Andy och lilla Vilda. Får hoppas på fint, och inget busväder så det blir av. Åker helst ingenstans i snöyra.
Och på Söndag är det julskyltning här i Vara. Myspys. Det kommer bli en riktig julstämmningshelg :)
Hoppas alla andra får en trevlig helg, och kör försiktigt om ni ska ut på vägarna!

Bilden är tagen idag. Tagen från baksidan av lägenheten. Morgonsolen va jättefin.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hoppas du fick upp motivationen och kom igång med pluggandet ! Ha en härlig helg och njut av julskyltning och annat ! kram

2010-11-26 @ 14:03:42
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda

sv; va hitta du en klänning på marknad? inte illa^^

men de va synd ska nog försöka hitta nån klänning till jul/nyår vet du vart de finns nå snygga?:)



och tack så mkt=)

2010-11-26 @ 15:42:51
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

sv; okej tack ja kollar dom hemsidorna nu:D

2010-11-26 @ 16:53:19
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se
Postat av: Josefin -Happy Days-

Vilken vacker bild, fin utsikt ni har. :-)



Hoppas ni får en fin fredagskväll o helg!

2010-11-26 @ 19:37:23
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0