hänt i helgen

Igår (Lördag) så åkte vi till Borås och gick på Leos lekland tillsammans med Lina och Flisans kusin Vilda :) Som vanligt hade flickorna jätteroligt, och vi lite större barn med förstås ;D
Men när vi va helt slut så vare fortfarande full rulle på Flisan och Vilda. Det sista innan vi skulle åka hem åkte dom rutchbana hur många gånger som helst! Fattade inte hur dom orkade men upp och ner, upp och ner hela tiden :) Lina filmade en liten snutt och jag har varit så fräck och snott den:







Snoddade även till mig två bilder eftersom jag min klant glömde kameran hemma ;(



Idag vare laskesöndag i Vedum. Så dit åkte vi. Det innebär att affärerna är öppna några timmar och har lite rabatter osv. Också vare barnloppis där barn fick stå och sälja sina gamla leksaker och kläder. Hittade inger roligt alls. Köpte däremot ett par vantar till Flisan som kostade 99, men fick 20% rabatt på dom. Aldrig fel :) Flisan har hur många tumvantar som helst men inga som sitter bra eller som det är lätt att få in tummen där den ska vara, men dom har funkade jättebra.
Har även varit på Evabäddar och fotat sängar åt dom som ska användas till reklam och sånt.



Några utav dom jag fotade. Skulle precis redigera dom lite i photoshop, men nehhedå! Då hade jag nån jäkla "provapå"-program som har gått ut nu. Fasen!



Och sen kom det nån skit på linsen som jag inte blev klok på vare va. Nåt vitt/blått skräp som fastnade på bild. ^^







Kommentarer
Postat av: elin

sv; tack så hemskt mycket! :')

2010-11-01 @ 13:13:57
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/
Postat av: emma

svar: Tack så mycket! :)

Ja, jag tror många fick lite smått panik igår då dom kollade på klockan och sedan då dom fick reda på att klockan inte alls var så mycket.

2010-11-01 @ 16:07:34
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0