onsdag

Har precis varit i Lidköping och storhandlat lite. Så nu äre fullt i skåpen och i kylen, så nu kan jag äntligen äta frukost igen utan att behöva gå till Sandra och snylta mat haha :D
Efter vi hämtat Flisan på dagis idag så åkte vi till Barnmottagningen här i Vara för ett litet återbesök efter hennes lilla anfall hon fick i Augusti. Kollade vikt och längd och allt var fint!
Gjorde även tester nu äntligen på gluten och mjölkprotein/gluten, vilken jag till min stora förvåning inte ens behövde fråga om! ;O Jag hade taggat värsta och laddat som bara den med massa argument eftersom jag trodde det skulle vara motigt för dom att genomföra det, men det va redan inplanerat så flisan fick ett litet stick i fingret som deom fyllde två små rör från. Och gissa vad, hon sa inte ett LJUD! och försökte inte rycka till sig handen eller något alls. Jätteduktig liten tjej är hon!
*Stolt mamma* ♥
Sen fick hon ett litet klistermärke också eklart. SOm det ska vara, fick man ju alltid när man va liten efter tex tandläkare och sånt. :)
Så nu äre bara o vänta in provresultaten och hoppas på bra resultat och kanske veta varför hon är så lös i magen hela tiden.

Har föresten varit lediga hela dagen idag. Så imorse åkte jag och Sandra till Vedum, hämtade upp Matilda och åkte till Nordvallas gym och spenderade 1,5 timme där och tränade. JÄTTEHÄRLIGT!
Vi har bestämt, att åka dit minst två gånger i veckan. Kostar endast 150kr/år så det är väääldigt billigt. :) Och fy bubblan va härligt sen. Man mår så mycket bättre när kroppen får arbeta och träna. Har just nu ont i bägge skinkorna haha ;D Träningsvärk AB!

Imorgon äre skolan. 8-10 haha! Eftersom Kaj är på Evabäddar o hjälper till och flis inte ska till dagis så kommer Simon hit och barnvaktar dom timmarna vi är borta. OCh det är jag jättetacksam för.
Vad skulle man göra utan sina vänner ibland? Så ofta ni ställer upp så är jag skyldig er en förmögenhet.



Kommentarer
Postat av: *stolt pappa*

Stoltare kan ingen vara ... sjunger :D hehe

2010-10-27 @ 20:36:10
Postat av: Andrine

skulle man kanske få hänga med er till vedum och träna????

2010-10-27 @ 20:39:06
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad duktig flisan var :) stolt faster och vad skönt för er att få reda på vad som är fel. Ett så stort barn ska ju inte bajsa löst hela tiden liksom. Hur stor vad hon nu? :) vilda kollade ju i måndags och hon är en liten räka som bekräftat haha.

2010-10-27 @ 20:41:57
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: Så bra då kommer 2 pers iaf :P vilda vägde 10,5 kg så hon är fortfarande en lättviktare. Hur lång var flisan då? jag tycker hon är jättelång :)

2010-10-27 @ 21:25:04
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: hon hade väst 2 ½ cm på 2 månader så hon står inte helt stilla åtminstone. Hon var 79,5 cm så såååå mycket kortare än flisan var hon inte hihi. Flisan var ju typ 3 cm längre än vilda när hon föddes med.

2010-10-27 @ 21:45:54
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: sandra

du kan betala av det genom att du finns i mitt liv för alltid :) <3

2010-10-27 @ 21:46:15
Postat av: Bellisen

Hellu. Jo vi fick uthyrt det.. Det gick allt snabbt ändå. Hörde att de vrit nått strul mellan dig o kaj men att de verkar löst sig, Orkade inte tjöta o fråga vad som hänt men skönt om det är bra nu. Kramis

2010-10-28 @ 07:55:15
URL: http://dramatix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0