tycker synd om mitt lilla troll :(

Vanligtvis brukar Flisan sova ganska bra på nätterna men inatt har hon vaknat otaligt många gånger och vart lissen. Jag yckte de va lite märkligt för så ofta brukar det inte vara på en natt, tills jag hörde hur hon började snörvla så lilla stackaren har gått och blivit förkyld.. Det förklarar nog varför hon va vaken så ofta. 2 flaskor har hon käkat inatt med.
HAr sovmorgon idag så börjar inte fören tio över elva idag. Jag fick väcka flisan imorse vid nio då de va dax att gå och och klä på sig och äta frukost. Och de va verkligen jättejobbigt för henne att vakna upp. Hon sov till och med på skötbordet när jag bytte på henne. Men nu äre full fart och hon tranporterar leksaker i sin läragåvagn. Det tycker hon är såå kul :) Fast rätt som det är så gnuggar hon sig i ögonen och näsan rinner.
Kaj är med sin pappa och hjälper honom leverera sängar, och Flisan har redan varit 15 timmar på dagis denna vecka så mamma ska va Flisvakt medan jag är i skolan, så ska strax köra in henne. Sedan åker ja o Sandra till Skara för att plugga Medicinsk grundkurs och Etik för det är det som står på schemat idag :)
Just nu läser vi om hjärtat, kretsloppet och olika sjukdomar tex hur och varför man får stroke, blodproppar osv. Jätteintressant! Och i Etiken diskuterar vi huruvida det är rätt med abort och likande saker.

Nu ska jag borsta tänderna, både på mig och Flisan.
Ha en kanondag alla!


Kommentarer
Postat av: Lina

Stackars flis :( vilda är också snorig och har en hemsk hosta så inatt vakna hon och hostade så mycket att jag trodde att hon skulle spy. Tog säkert en timme innan hon somna av utmattning.

2010-10-08 @ 17:53:53
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0