blev en hel del inhandlat!

Tänkte visa en liten del av det jag köpte igår på Ullared:



(Bortse från att gardinerna är jätteskrynkliga, hängde bara upp snabb för att se hur det skulle se ut.)
Gardinen i mitten köpte jag, krukorna, blommorna, lampfoten och skärmen, skålen på bordet och handdukshängaren köpte jag bla.
Hade lila i köket förut men det trivdes jag inte med så jag passade på att handla nytt när jag ändå kunde handla billigt :)
I övrigt köpte ja bland annat:
tråkiga saker som pads, tvättmedel, tvål, hårborste.
scrappingsaker
fotoalbum
massa mysiga höst-och vinter kläder och lite andra fina kläder
massa leggins, tjocka strumpbyxor
tavlor
varma overknee strumpor, benvärmare
sheperd vinterskor
örhängen
jeanskjol till Flis.
Termobyxor till Flisan, som Sandra köpte i för tidig julis :) Tack Sandrison!
matlådor samt tre stora påsar med julklappar, och vad det är kan jag inte nämna här ;)
Va säkert mer grejor men man kan omöjligt komma ihåg allt.




Kommentarer
Postat av: Linda R

Ja de är väldigt skönt att den man blivit av med "stora stressen" och flytten innan den lille vill komma...nu är det ju ändå bara små pill kvar o de kan ju va lite kul att ha något att göra på dagarna nu när man bara väntar :p

2010-10-22 @ 18:06:52
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Ida Thorsell

Tack för din kommentar :) Men än har vi mycket som ska göras, måla om lite, köpa nya saker mm :) Ni har det också väldigt fint ser jag ;)

2010-10-22 @ 18:43:54
URL: http://februarymum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0