lördag

hinner egentligen inte blogga men tänkte bara säga att jag ska lägga upp lite bilder inom kort. Väntar bara på att få igång photoshop då jag måste få pilla med bilderna lite innan jag lägger upp dom ;)
Håller just nu på att laga middag till mig och Flis, som förövrigt sover och har gjort det sen 1. Hon va nog trött stackaren. Ikväll blire säsongspremiär på kronan. Ska faktiskt bli kul för en gångs skull, att åka dit o tjöta med massa folk man normalt inte brukar prata med annars. För det är nästan enbärt därför jag åker dit :P Eller jo, för att man åker dit i sällskap med massa underbara människor med :) Och ja, jag måste ju ha en anleding att ha på mig en av mina ny aklänningar med. Men vet inte vilken än.. Blir ett senare problem.

Också vill ja säga stort GRATTIS till Christin och Carro som fyller år idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0