julafton för lilla Flis!

Igår kom Niklas och Malin förbi nårgra minuter på kvällen, och dom hade med sig presenter till Flisan! Hon fick en spis och ett pizzakit. Tyvärr va hon inte vaken när dom kom men idag har hon knappt gjort annat än att leka med det :) Alla pizza grejer in och ut i ugnen hehe :) jättegulligt. Kanonbra present!




Helgen har spenderats hos Lina, And och Vilda i Borås! Jättetrevligt och mysigt med promenader, fredagsmys och massa bus på Leos Lekland! :D Som va en jättehit tyckte Flis, och jag med för den delen hihi :) Riktigt roligt och en massa massa kul för dom små så det rekomenderar jag varmt!


Jag tycker den här bilden är störskön! :) Värsta roliga (och hala) rutshbanan!
Kolla in ungarnas miner haha.



och bollhavet va riiiktigt roligt!

Lägger upp fler sen fast på facebook.

Idag har ja vart på min första praktikdag i Vedums hemtjänst. och de va riktigt roligt. Inte klokt hur underbara och härliga dom gamla är man är hos!
började kvart i 7 o sluade kvart äver 4 så är ganska trött så ska nog dyka ner i soffan några minuter innan det blir sängtajm!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha snygg bild på mig och kaj och kidsen :P vi hade kul iaf ^^ och kul för flisan med spis :D vilda ska få en av andys mormor i julklapp.

2010-09-20 @ 21:54:36
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0