Dag 14. En vinterbild


Hade helt glömt av att jag har lista att fullfölja! :P Här är en vinterbild från något år tillbaka. Det va sån där härlig frost öveallt ute och häftig himmel så jag kunde inte låta bli att fota.


Men nu är det så här, att NU får det gärna bli mer vår och värme ute! Här har det varit grått och disigt och regnigt hela veckan. Typiskt, jag som hade tänkt cykla till Dagis och praktik hela veckan för att spara bensin. Men neeej då, då ska det regna och va skitväder vareviga morgon.
Som ni säkert märkt så har bensinen höjts och det är skamligt dyrt att tanka nu tycker ja :O


Idag har jag, Flis och mamma varit på Mallgrodan utanför Vedum (Mallgrodan är en liten affär där dom säljer fina begagnade barnkläder, skor, ytterkläder och leksaker. MAn får lämna in kläder där och få 40% på det som säljs.) och kikat lite på kläder. Köpte en mössa och lite fina sommarkläder till Flisan. 2 linnen, en rosa/vit prickig tunika, en grönrosa klänning, vita strumpbyxor, mössa med tillhörande halsduk + en tshirt för låga 84:- allt so allt. OCh det bästa av allt, i jättefint skick, eller inte använt alls. Wiie fynda is my thiiieng!
Fast det jag egentligen åkte dit för att köpa va gummistövlar. Hon ha två par, men dom ena är för små och dom andra är för stora. Behöver ett par i storlek 23, men det fanns ju givetvis inte.


Nuså, ska vi se film här innan det är dax att sova. Hoppas eran torsdag varit bra!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

^Åh, i helgen ska det bli ännu mer vår, drygt 15 grader och sol !!! Hoppas ni har en mysig kväll, här är det snart dags för sängen för i morgon är det jobb igen ! kramar

2011-04-14 @ 21:25:03
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0