Ännu en Torsdag

Jahapp då va ytterliggare en dag snart till ända. Och det har varit sånt underbart vårväder idag, bortsett från att det ha blåst men annars har solen varit framme hela eftermiddagen och vi har varit framme på Slättatorsdag och fyndat lite. (Slättatorsdag= Varas alla butiker har öppet till 9 och har olika erbjudanden.  Typ enda gången det är någorlunda med folk framme en vanlig vardags eftermiddag/kväll).
Det va tag tre leksaker betala för två på Hemkompaniet så jag köpte en dockvagn och två djur i plast till Flis. Vagnen va såklart roligast så den har hon gått runt med hela kvällen här hemma med en av sina nallar som passagerare. Hon la två av sina nappar vid nallen, klart inte nallen kan va utan "bapp", eller hur? ;-)



Sen va vi även på kupan en sväng och jag fyndade ett gäng gula påskfjädrar för en tia, och en sprillans ny baddräkt till Flis (ljusrosa med silvirga hjärtan och volanger), med prislappen kvar o allt för en tia.
Att fynda är aldrig fel, speciellt när det är nya grejer för skit och ingenting.
Sen passade vi även på att köpa födelsedagspresent till en viss liten Vilda som fyller två år nu i April. Kan dock inte säga vad eller vart vi köpte den då hennes mamma troligtvis läser min blogg! ^^
Men nu är det fixat och vi hoppas det blir bra! :D
Som jag sa så har det varit underbart väder idag, man har verkligen känt att det är mer varmt än kallt i luften nu. Är inte det härligt så säg!



(åh, jag stavar verkligen som en kratta. Brukar alltid kika igenom nya inlägg på bloggen för o se så det inte ser konstigt ut, och jag vet inte HUR många ggr jag går tillbaka till blogg.se för att ändra texten. Jag stavar som om jag suttit och blundat mig igenom hela skriveriet. :P )

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Blev mamma som 17åring till Ebba ♥

Hon skulle leka björn i morse så det är björnöron ;) hehe

2011-04-07 @ 21:59:18
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

JAAAA jag läser :P Vilda blir nog glad för vad som helst :) hon är inte speciellt kräsen haha :P

2011-04-08 @ 07:29:05
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- *Vi bygger hus*

Vad bra du är på att fynda, försöker hitta guldkorn på våra loppisar osv men lyckas sällan alls. Men iof så är det ju folk som gamar på var enda loppis o alltid knölfullt så jag hinner kanske inte med?



Precis likadan är jag med mina inlägg o stavning. Oftast så har jag brått o publicerar o får gå tillbaka o rätt efter att ha läst om texten. Men ibland struntar jag i det, det är ju för sjutton bara en blogg o ingen uppsats! ;-)



Önskar en fin start på helgen, kramar!

2011-04-08 @ 10:52:15
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: i min lilla lilla värld

Trevligt med fynd. En annan har TOTAL köpstopp så fynda får jag göra en annan dag =(

2011-04-08 @ 12:33:12
URL: http://saratilling.se
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: Tack för tipset :)

Hoppas ni har en mysig helg!

Kram

2011-04-09 @ 22:04:28
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Fröken M

godmorgon fining !!!

Här har jag bänkat mig med datorn i knät utanför på gräsmattan. Man kan säga att det är premiär för utomhus bloggning i år ! Viggo ska snart hämtas hem från mormor och morfar och då är det bus och lek som gäller resten av dagen :) kram

2011-04-10 @ 11:07:11
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Tack! Vi har haft det kanon, har börjat lägga upp några bilder nu... =)

Hoppas ni har det bra i vårvärmen!

2011-04-10 @ 17:38:15
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0