Dan före Dopparedan


Flisans fina julpyssel hon gjort på dagis nu i December.



Godmorgon på er ! Slutet på den här veckan blev inte som planerat riktigt. Igår fick jag åka hem från jobbet redan 10.30 då jag mådde skit rent ut sagt. Kallsvettades, skakade, svart för ögonen och ont i halsen. Så idag är jag också hemma, skulle egentligen jobbat 7-4.
Jag hoppas, hoppas det går över relativt tills imorgon. Jag får kurera mig riktigt ordentligt idag..
Igår kväll kom Sandra över. Hon fick stå ut med att jag är sjukling. Vi bytte julklappar och vi bjöd på lite julfika. Sandra fick ett jättefint förkläde av oss, etersom hon samlar på det. Av Sandra fick jag resten på den fina servisen jag visade er för ett tag sedan, ni vet den från City gross. Kanske kan visa er senare :-) Och Flisan fick en docka med massa tillbehör.


Nu ska jag släpa mig in i duschen. Man känner sig inte allt för fräsch efter en hård förkylningsnatt.



Take care, så kanske vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt:) Fin bild!

2011-12-23 @ 10:45:16
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Eleonore

Så fin julpyssel lilla Flisan gjort! :)

Önskar dig en riktigt god jul!

2011-12-23 @ 10:58:41
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Marie

Ohh så vacker bild, ha nu en fortsatt toppenkväll



kraaamar



Krya på er

2011-12-23 @ 15:16:03
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0