Dag 2. Favoritpryl

Alla väljer sin akameror här, och jag håller med, det är min absoluta favoritpryl, men jag tänkte ta min bil här, bara för att jag är såå glad över att ha den nu. Den har stått trasig sedan Augusti 2010 och jag har fått låna mammas bil sen dess och jag är ju ganska beroende av bil nu när flis ska till dagis o jag ska till skola och allt de där. Men nu har ja äntligen fått tillbaka den och det känns så skönt att ha en egen bil igen, min gamla péérla :)
OCh inte nog med det så skrev pappa över den på mig i veckan, så nu är den MIN! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

Tycker det var ett bra val av favorit pryl, önskade min lilla fina pärla i garaget kunde få bli lagad o besiktad också. Meen karln min har ju aldrig tid o en annan är ju helt värdelös på det där med bilar:)



Men du den där bötern lät inte alls nå rolig:( usch! tråkiga saker



trevlig helg!

kram!!!

2011-02-19 @ 17:54:28
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Sandra. Colins mamma

Okej, tack detsamma. Kram

2011-02-19 @ 20:43:57
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0