Filmtips!

För er som inte har sett Wedding daze så rekomenderar jag den jättemycket! Den gick på Tv:n igår kväll och vi började kika på den, och jag har ganska svårt till skratt i filmer men den här fick mig att skatta och småflina precis hela tiden! Jag gillar även skådespelarna, dom gör ofta bra filmer så det va en bra kombination.
Som sagt, ett litet tips för dig som vill se film och har idétorka. :)


Det har varit en jättebra helg för våran del. i Lördags firade vi Sandra på hennes födelsedag och hade partaj för henne. Det kom massa härliga människor och vi hade jättekul. På söndagen åkte jag och min lilla familj till Kajs föräldrar och sov över natt. I vanliga fall brukar Flisan vara jättelätt när det gäller nattning. Hon bröttlar runt i sängen och somnar utan massa skrik. Men igår, så totalvägrade hon sova! Vi lät henne vara jättelänge för vi tänkte att snart så kommer hon däcka av ren trötthet men hepp, helt omöjligt. Kanske va för att vi inte va hemma, men det borde ju inte spela någon roll för det brukar gå bra annars när vi sove där.

hur som haver, idag spenderade jag, sandra och sanna dagen hos Linda och hennes lilla 10veckorsbebis Milicia, världens (näst efter flisan) sötaste lilla tös!
Linda va så snäll och bjöd på god mat, och vi hade allmänt trevligt med mycke tjejsnack! :) Tack för en rolig dag tjejor.

Nu ska jag gå och lägga mig och få lite sömn i mig. Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Stinas Dagbok

Tack för tipset! Ska också tipsa om lite filmer. =)

2011-01-11 @ 00:17:39
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/
Postat av: sara - mamma till wilda

hahaha Jag hatar min dialekt

2011-01-11 @ 09:02:42
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Josefin -Happy Days-

Jo sonen var jätteglad och jublade över att få vara hemma ännu en sista bonusdag, det kändes nästan som man hade gett honom en present, haha. Men idag är han tillbaka i skolan o jag sitter med en utslagen trött liten fis på armen som sover. Vågar inte lägga henne i sängen nu heller för hon är så lättväckt. Får sitta så här tills armen domna för mig, haha... ;-D



Lät som ni hade en härlig helg,o filmen får jag lägga på minnet så kanske jag o mannen kan se den en kväll fram över.



Kramar

2011-01-11 @ 10:37:45
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Linda R

Ja de här med tjej-dagar får vi absolut göra oftare =) Får väl köra ett race med besök hos laget runt eller något :p

2011-01-11 @ 11:16:21
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh tack. JO det är bara bra med oss. Har lagt till din fina blogg i bloglovin jag med :) Hoppas ni får en toppendag!

2011-01-12 @ 13:53:54
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0