Härliga Majvärme!

Nu är det verkligen sommar, värmen är så underbart skön, nu märks det verkligen för här sitter jag i shorts och tubtopslinne med öppen dörr så solen får värma vårt hem. Nu snart ska vi alla gå ut, plocka ut våra sommarmöbler, (Ja vet, vi är sena med det) Flis ska få gunga för andra gången på sin egna gunga och så tänkte vi sätta oss i solen och äta glass.
SÅ jag fårväl skynda mig för flisan är ivern själv här! ;-)

Igår åkte vi till Mösseberg, men den här gången va Flisans kusin VIlda med, och hennes familj! :-)











Det fick bli lite hastigt och lustigt detta. Nu ska vi ut! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna - 15 år och kandidat till att bli lyssnarnas sommarvärd i P1

Härligt med så bra väder! :)

2011-05-08 @ 15:01:32
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Lina Josefin

Vill ut och gunga när jag ser dessa bilder! Jätte fina :)

2011-05-12 @ 00:41:30
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0