Sunday

Just nu springer Flisan runt här hemma med mössa och gummistövlar på sig och vaggar kattungarna i sin dockvagn. Hon är på dom precis hela tiden, vägrar låta dom vara ifred, och hon förstår inte varför man inte får bära dom i halsen eller i svansen, eller varför man inte får köra på dom med cykeln. ?
Knäppgök haha, men snart lär hon sig väl att det inte är gosedjur utan riktiga missar som man faktiskt måste vara snäll emot!
Ibland får jag stänga in dom i köket så dom får lite lugn och ro..

Igår var det som bekant Valborg och det va lugna puckar här hemma. Vi va på Mössweberg på dagen och påkvällen grillade vi hemma hos Grannarna Simon och Sandra. Senare kom dom över till oss samt Sandra kusin Rasmus och vi gick ut och kikade på grannens påskeld när Flisan hade somnat.
Sen tog vi det bara lugnt och tittade på film. I Know who killed me med Lindsey Lohan såg vi. Någon som sett den?



Nu har vi precis ätit middag och jag och Fröken Flis har målat för fulla muggar.

Kaj har även lånat Evabäddar-lastbilen och hämtat min gamla gungställning hos min mormor så nu jäklar ska det gungas på hemmaplan i sommar ! :)

Föresten, kika gärna in på mina nyinlagda auktioner på tradera! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0